Големите европейски пристанища се превърнаха в паркинги на автомобили

Големите европейски пристанища се превърнаха в паркинги на автомобили

Големите европейски пристанища постепенно се превръщат в огромни паркинги за автомобили, съобщи в.  Financial Times.

"Дистрибуторите на автомобили все по-често използват пристанищните паркинги като складове: вместо да съхраняват автомобили при дилърите, те ги събират на терминалите", заявиха за изданието от пристанището на Антверпен-Брюж, най-натовареният център за внос на автомобили в Европа.

Днес автомобилите могат да престояват в пристанищата до 18 месеца, докато стигнат до крайния потребител. Тази тенденция се дължи на два фактора: нарастването на вноса на китайски електромобили и общия спад в търсенето на автомобили, обясняват експертите, цитирани от  Financial Times.

Някои ръководители на компании от автомобилната индустрия казват, че китайските производители на автомобили не продават своите превозни средства в Европа толкова бързо, колкото са очаквали, което е основен фактор за претоварването на пристанищата в региона.

„Експерт по автомобилна логистика казва, че много от разтоварените превозни средства просто остават в пристанищата, докато не бъдат продадени на дистрибутори или крайни потребители.

„Това е хаос“, изтъква друг източник, който е бил информиран за ситуацията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври