Airbnb прогнозира по-малко резервации и по-ниски цени през Q2

Airbnb прогнозира по-малко резервации и по-ниски цени през Q2

Airbnb прогнозира по-малко резервации и по-ниски цени през Q2

Компанията за резервации за ваканционни наеми Airbnb Inc обяви, че очаква по-малко резервации и по-ниски средни дневни тарифи през второто тримесечие в сравнение с година по-рано. Това доведе до спад на акциите й с 11,5% в извънработната търговия, предава Ройтерс

Туристическите компании в САЩ, които се възползваха от по-високите цени и хибридната работа, намаляват очакванията си за 2023 г., тъй като моделите на пътуване отпреди пандемията се завръщат и потребителите търсят по-евтино настаняване на фона на висока инфлация и опасения от рецесия.

"Хората са най-чувствителни към цените в Северна Америка, особено в Съединените щати. В Съединените щати обявите с най-ниска цена имат най-голяма заетост", каза главният изпълнителен директор на Airbnb Браян Чески пред инвеститори по време на разговор.

Брутната стойност на резервациите на компанията се увеличи с 19% до 20,4 милиарда долара през първото тримесечие спрямо година по-рано, в съответствие с 19% увеличение на резервациите за нощувки и преживявания до 121 милиона. Средните дневни тарифи са останали непроменени на годишна основа на 168 долара. 

"Натискът върху бюджетите на домакинствата вероятно ще доведе до това потребителите да изберат по-достъпно настаняване, което ще доведе до спад на средните дневни цени през следващите тримесечия. Компанията сега е изправена пред ожесточена конкуренция от конкуренти като Booking.com и Vrbo на Expedia, така че бъдещето й не изглежда толкова сигурно", заяви Никълъс Коули, анализатор в Third Bridge. 

За да остане конкурентоспособен, Airbnb стартира маркетинговите си кампании по-рано през годината, за да привлече туристи, които се съобразяват с разходите преди пиковия летен сезон.

Компанията каза по-рано тази година, че средните дневни тарифи ще останат под натиск, тъй като почиващите се връщат към по-евтините градски наеми.

Airbnb прогнозира приходи за второто тримесечие между $2,35 милиарда и $2,45 милиарда, което до голяма степен съответства на очакванията на анализаторите.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ