Amazon направи промени в логото си за първи път от 20 години

Amazon направи промени в логото си за първи път от 20 години

Компанията за онлайн търговия и технологии Amazon промени логото си за първи път от основаването на корпорацията през 1994 г., съобщава Dezeen. Промените засягат най-вече разпознаваемия символ на компанията – съчетание между усмивка и извита стрелка. Тялото и върхът на стрелката са по-широки, а цветът ѝ - по-тъмен и мандаринено-оранжев. 

„Нашата актуализация измества фокуса от стрелката към по-дълбока, по-изразителна усмивка, отразявайки мисията на Amazon да радва клиентите и да улеснява живота им“, казаха от Koto Studio, които са работили по ребрандирането. Освен това, дизайнерите са модернизирали шрифта Ember, създавайки нова типографска система, която може да се прилага за 364 езика, включително английски, кирилица, йероглифи и др.

Авторите са разработили унифициран стил за много подразделения на Amazon, като Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo и Amazon Jobs. Те обясниха, че отделните екипи често са рисували лога сами преди, а ребрандирането отстранява типографските несъответствия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
След повече от десетилетие: NASA загуби връзка с орбиталния апарат на Марс Maven
Парламентът прие на първо четене удължителният бюджет за 2026 година
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Норвегия ще взривява собствени мостове в случай на военен конфликт
Рекорд: Испания отчете близо 100 млн. туристи през 2025 г. и дебне конкуренцията