Amazon направи промени в логото си за първи път от 20 години

Amazon направи промени в логото си за първи път от 20 години

Компанията за онлайн търговия и технологии Amazon промени логото си за първи път от основаването на корпорацията през 1994 г., съобщава Dezeen. Промените засягат най-вече разпознаваемия символ на компанията – съчетание между усмивка и извита стрелка. Тялото и върхът на стрелката са по-широки, а цветът ѝ - по-тъмен и мандаринено-оранжев. 

„Нашата актуализация измества фокуса от стрелката към по-дълбока, по-изразителна усмивка, отразявайки мисията на Amazon да радва клиентите и да улеснява живота им“, казаха от Koto Studio, които са работили по ребрандирането. Освен това, дизайнерите са модернизирали шрифта Ember, създавайки нова типографска система, която може да се прилага за 364 езика, включително английски, кирилица, йероглифи и др.

Авторите са разработили унифициран стил за много подразделения на Amazon, като Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo и Amazon Jobs. Те обясниха, че отделните екипи често са рисували лога сами преди, а ребрандирането отстранява типографските несъответствия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Кристалина Георгиева: Несигурността е новото нормално за световната икономика
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ