Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Японска фармацевтична компания загуби 24 млн. долара след скандал с хранителна добавка

Японската фармацевтична компания Kobayashi Pharmaceutical до момента е претърпяла загуби от 3,8 милиарда йени или около 24 милиона долара, заради скандал с хранителни добавки, съдържащи червен ферментирал ориз.
„Загубите са свързани с изтеглянето на продукта, както и други щети, свързани с този инцидент“, отбелязва компанията в публикуваните си финансови отчети. Поради това Kobayashi Pharmaceutical също оттегли прогнозите за печалбите си за фискалната 2024 г.
Хората, хоспитализирани след прием на хранителни добавки с червен коджи ориз или ферментирал ориз, на Kobayashi Pharmaceutical, вече са повече от 230. Общо най-малко 1344 души са били лекувани в медицински заведения. Известно е и за пет смъртни случая сред хора, които са използвали тези хранителни добавки, като всички те са били на възраст между 70 и 90 години.
В момента продажбата на тези хранителни добавки е напълно спряна. Редица японски компании, които използват червен коджи ориз в своите продукти, също обявиха изтегляне на продукти. Коджи ензимите се използват активно в Япония и редица други азиатски страни при производството на ферментирали продукти като соев сос, оризов оцет и мисо паста. Освен това, те са важна съставка при производството на саке, което също определя вкуса на напитката. Червеният коджи ориз се прави чрез добавяне на специален вид плесен, която придава цвета на крайния продукт.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Honda обмисля да прехвърли част от производството на автомобили от Мексико и Канада към САЩ
Автомобили |Русия възражда комсомолските школи за политическо образование от Съветския съюз
Политика |България подписа договор за търсене на нефт и газ в блок "Хан Тервел" в Черно море
Енергетика |ЖП линията, която ще възроди транспорта на Южна Италия
ЕС |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Новата икономика: Сингапур обяви края на глобализацията и очаква нова по-лоша ера
Бизнес |Безос изпрати годеницата си и Кейти Пери в космоса (видео)
Любопитно |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

GROHE превръща градината Senato в оазис на „Чистата радост от водата “по време на Milan Design Week 2025


Коментари
Няма въведени кометари.