Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Apple загуби преднината си пред Huawei на пазара на таблети в Китай
Huawei продължава възхода си на китайския пазар, този път в сегмента на таблетите. Според последните данни компанията зае първо място, изпреварвайки Apple с повече от 10%, през първото тримесечие на 2024 г. Това постижение стана възможно благодарение на успеха на Huawei на пазара на смартфони, където вече е постигнала водеща позиция, съобщава сайтът Gizchina.
Ръстът на продажбите на таблети в Китай е достигнал 6,6% спрямо миналата година. Силните продажби в началния и средния сегмент позволиха на Huawei да стане лидер на пазара. Докато Apple запазва лидерската си позиция на пазара на устройства от висок клас, Xiaomi, която се нареди на трето място, се възползва от пускането на пазара на Pad 6S Pro, който затвърди позицията ѝ.
„Липсата на нови продукти и интензивната конкуренция от страна на китайските производители доведоха до спад в общия пазарен дял на Apple през първото тримесечие. Доставките на Apple бяха насочени основно към изчистване на инвентара от по-стари модели, подчертавайки предизвикателствата, пред които е изправена компанията на конкурентен пазар“, пише Gizchina.
Въпреки че бе класиран на четвърто място, Honor се сблъска с ограничения в премиум сегмента поради ограничената продуктова гама. Класацията на пазарните лидери се допълва от Lenovo, която е специализирана в таблети от начално ниво.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.