Брандът Armani се е обърнал към потенциални купувачи за продажба на дял

Брандът Armani се е обърнал към потенциални купувачи за продажба на дял

Представители на Armani са осъществили неофициални контакти с някои потенциални купувачи за миноритарен дял в известната италианска модна компания, съобщава Ройтерс, като по този начин на практика започват де факто търг за дял от една от най-известните модни империи в света седмици след смъртта на дизайнера.

L'Oreal е сред тези, с които е осъществен контакт, казаха двама от източниците. Разговорите обаче са в ранен етап, като евентуален напредък може да отнеме месеци, пише още агенцията. 

Според източниците на Ройтерс се очаква Rothschild да консултира компанията по сделката. Групата има връзка с консултантската фирма чрез Ървинг Белоти, партньор на Rothschild, който е и член на борда на фондация Armani. 

Джорджо Армани почина в началото на септември вследствие на чернодробни проблеми. За влошеното му здравословно състояние се предполагаше още през юни, когато дизайнерът не отиде на Седмицата на модата в Милано, като това е първият път, в който Армани не присъства на свое собствено ревю. В едно от своите завещания дизайнерът ясно е опоменал, че иска миноретарен дял в размер на 15% от бизнеса му да бъде продаден, като приоритетни варианти за купувачи са компаниите LVMH , EssilorLuxottica или L'Oreal.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
На днешната дата, 25 октомври. Рождениците днес
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
Цитат на деня
Орбан: Унгария работи върху начин за заобикаляне на американските санкции срещу руските петролни компании