Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Carrefour се връща на българския пазар през франчайзинг с гръцка фирма
Френската търговска верига Carrefour обяви "завръщането на магазини и продукти" на своята марка в България чрез гръцкия франчайзингополучател Retail & More, който ще предостави "подфранчайзинг на марката Carrefour" за поне около 20 магазина. Това става известно от комюнике на френския търговец на дребно, цитирано от Франс прес.
"Retail & More, гръцки франчайзингополучател на Carrefour от 2022 година, води преговори с няколко български компании за подфранчайзинг на френската марка, като сред тях са 20 магазина от веригата Parkmart Holding, основана през 2018 година от Добромир Андонов", съобщи Carrefour. Френската верига планира "10 нови франчайзинг пазара до 2026 година". Магазините, които са разпространени в няколко големи града към момента, вкл. София, Варна, Бургас, ще преминат под марката Carrefour през идните месеци.
Carrefour навлезе на българския пазар през 2009 година чрез предишния си гръцки франчайзингополучател Marinopoulos, който загуби франчайзинга за Carrefour през 2016 година.
"Щастливи сме, че ще имаме възможността през следващата година да върнем на българския пазар световноизвестната марка "Карфур" и да предложим на българския потребител качеството, което той отдавна заслужава. Продължаваме нашата основна мисия да доставяме на българския потребител качествени стоки", коментира собственикът на Parkmart Holding Добромир Андонов в съобщение на веригата, цитирано от БТА.
Parkmart Holding е българска верига супермаркети и онлайн магазини за хранителни продукти и стоки за бита във високия сегмент. Първият супермаркет от веригата е отворен във Варна през 2018 г., а към настоящия момент има магазини на територията на по-големите градове в страната.
Към края на 2022 година Carrefour присъства в над 40 страни, като в осем от тях веригата сама управлява по-голяма или по-малка част от магазините си: Франция, Испания, Италия, Белгия, Полша, Румъния, Бразилия и Аржентина. На Франция, Испания и Бразилия се падат над 80 на сто от общия обем продажби, припомня АФП.
Френската верига залага все повече на франчайз модела, при който поверява управлението на магазините на трета страна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.