Disney загуби 4 милиона абонати на стрийминг услуги

Disney загуби 4 милиона абонати на стрийминг услуги

Disney загуби 4 милиона абонати на стрийминг услуги

Walt Disney, най-голямата компания за развлечения и медии в света, отбеляза увеличение на нетната печалба и приходите през второто финансово тримесечие, но неочаквано се сблъска с отлив на потребители на стрийминг услугата Disney+.

Според прессъобщение на Disney нетната печалба за тримесечието, приключило на 1 април 2023 г., е 1,27 милиарда долара, или 0,69 долара на акция, в сравнение с 470 милиона долара, или 0,26 долара на акция, за същия период на миналата финансова година.

Печалбите преди еднократни фактори възлизат на 93 цента на акция, в съответствие с консенсусната прогноза на експерти, анкетирани от FactSet.

Тримесечните приходи на Disney са се увеличили с 13% до $21,82 млрд. Средно анализаторите прогнозираха тази цифра на $21,8 млрд.

Абонатите на Disney+ са намалели до 157,8 милиона през тримесечието от 161,8 милиона три месеца по-рано. Експертите средно очакваха увеличение на броя на абонатите до 163,5 милиона.

Спадът в броя на абонатите се дължи главно на фокусирания върху Disney+Hotstar India сегмент. Средният месечен приход на компанията на потребител в този сегмент е само 59 цента в сравнение със 74 цента година по-рано. В същото време за Disney+ като цяло цифрата се увеличи до $4,44 от $3,93 поради увеличение на цените за абонамент без реклами.

Подразделението, занимаващо се с разработването на онлайн видео платформи, което е част от Disney+, увеличи приходите през второто финансово тримесечие с 3%, до $14,04 млрд. Експертите очакваха ръст на показателя до $14,15 млрд.

Подразделението за тематични паркове, круизни кораби, потребителски стоки и видеоигри пък е увеличило приходите си със 17% до 7,78 милиарда долара приходи спрямо очакваните 7,6 милиарда долара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ