Доставките на Porsche за първото тримесечие спадат поради по-слабото търсене в Китай и Европа

Доставките на Porsche за първото тримесечие спадат поради по-слабото търсене в Китай и Европа

Германският производител на спортни автомобили Porsche е доставил 8% по-малко автомобили в световен мащаб през първото тримесечие, засегнат от намаляващото търсене в Китай и Европа, предава Ройтерс

Глобалните доставки възлизат на 71 470 автомобила по целия свят, посочват от Porsche, като доставките са спаднали съответно с 42% и 10% на годишна база в Китай и Европа.

В Германия, родния пазар на Porsche, доставките са спаднали с 34% до 7495 автомобила.

Въпреки това в Северна Америка доставките са нараснали с 37% до 20 698 единици през същия период, като растежът отчасти се дължи на свързаните с вноса забавяния в доставката на някои модели линии през същия период на миналата година.

Луксозните автомобили и митата

Германският автомобилен производител Mercedes-Benz съобщи в понеделник, че продажбите му на автомобили и микробуси за първото тримесечие са паднали със 7%, засегнати от намаляващото търсене в Китай и Европа.

Марките луксозни автомобили като Porsche и Ferrari са най-изложени на митата в САЩ, каза Рела Съскин, анализатор от Morningstar, преди съобщението.

„Въпреки това, тяхната превъзходна ценова мощ и положителният ефект, който увеличението на цените има върху остатъчните стойности на съществуващите коли на техните клиенти, намаляват общото въздействие на тарифите върху техните финанси“, каза анализаторът.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ