Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Фармацевтичния гигант Roche купува амеркански лидер в онколечението

Швейцарският фармацевтичен гигант Roche Holding AG купува американската биофармацевтична компания Poseida Therapeutics. Сумата на сделката ще бъде до 1,5 милиарда долара.
От Roche казха, че ще платят 9 долара на акция за Poseida или 1 милиард долара за компанията като цяло. Освен това акционерите на Poseida ще могат да получат до $4 повече на акция, ако компанията постигне определени цели. Цената от $9 на акция е повече от 3 пъти по-висока от цената на акциите на Poseida при затваряне на пазара в понеделник ($2,86). Сделката беше единодушно одобрена от бордовете на директорите на двете компании. Страните очакват да приключат окончателно сделката през първото тримесечие на 2025 г.
Портфолиото на Poseida включва както предклинични, така и клинични разработки на CAR-T клетъчна терапия в няколко терапевтични области, включително хематологични злокачествени заболявания, големи тумори и автоимунни заболявания. Седалището на компанията се намира в Сан Диего.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Облачно, с превалявания
България |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.