Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Филип Морис въвежда собствен индекс за устойчиво развитие
Въвеждането на 11 цели до 2025 г. и 19 показателя, които проследяват прогреса в областта на устойчивото развитие на Филип Морис Интернешънъл, предвижда обновената бизнес стратегия, отразена в третия годишен Интегриран доклад, който беше публикуван тази седмица.
Докладът отчита ускорен напредък в трансформацията на компанията и постигане на визията за бъдеще без дим и залага още по-амбициозни цели. Една от тях е свързана с инвестиции и развитие на продукти за подобряване на качеството на живот и в областта на здравеопазването, чрез създаването на по-лесни за прием медикаменти. Това стана ясно по време на официалното представяне на Интегрирания доклад на международната компания пред българските медии.
Компанията обновява оценката си на съществеността на темите, свързани с устойчиво развитие и въвежда Индекс за устойчивото развитие. Документът задава стратегическа рамка, конкретизира показателите за бизнес трансформация, представя пътна карта до 2025 г. и поставя съкратени срокове за постигането на бизнес целите на компанията.
„Устойчивото развитие и добрите бизнес резултати са свързани и се подкрепят взаимно. Филип Морис Интернешънъл е поела твърд ангажимент да работи като агент на промяната и да има положително въздействие върху обществото. Нашият бизнес трябва да предлага ефективни алтернативи на пълнолетните пушачи в сравнение с това да продължат да пушат. За да постигнем това, се фокусираме върху потребителите, технологиите, науката и иновациите. Разширяваме своята дейност в области отвъд никотина и тютюна, като здравеопазване и подобряване качеството на живот, с поглед към дългосрочното развитие“, споделя главният изпълнителен директор на компанията Яцек Олчак.
Данните, науката и фактите говорят по-силно от думите и на тях се основават нашите действия, казват още от Филип Морис Интернешънъл и посочват, че досега 15,3 млн. души по света вече са спрели да пушат с помощта на бездимните изделия. Компанията отчита общо 21,7 млн. пълнолетни потребители на иновативните си никотинови продукти без горене, продажбите на които вече формират близо 30% от нетните й приходи. Интегрираният доклад дава информация и за добрите практики в държавите, които умело вървят към освобождаване от цигарения дим – като Япония, където навлизането на бездимни продукти на пазара е значително, и Великобритания, където намаляването на вредата от тютюнопушенето чрез използване на бездимни алтернативи е държавна политика.
Сред 11-те цели, които компанията залага за постигане до 2025 г. са целенасочено преустановяване на продажбата на цигари, използване на пълния потенциал на ползите от бездимните продукти, развитие в областта на уелнес и здравеопазването, изграждане на приобщаваща работна среда, подобряване на качеството на живота на заетите във веригата на доставките, справяне с климатичните промени и опазване на природата.
„Друга посока в стратегията за устойчиво развитие е намаляването на отпадъците от бездимните ни продукти. Тук става дума за рециклиране на отпадъците от бездимните изделия – нагреваемите тютюневи изделия и електронни цигари, както и на самите устройства – стари и излезли от употреба, които компанията е пуснала на пазара.", сподели Диляна Якова, мениджър „Регулации и устойчиво развитие“ във Филип Морис България. Част от усилията на коомпанията за намаляване на отпечатъка от дейността ѝ върху околната среда е замяната на автомобилите на служителите, които имат право на служебни автомобили, с хибридни такива, допълни тя. "Имаме и местни инициативи – например набиращата популярност информационна кампания „#ПромениKартинката“, насочена към промяна в навиците на пълнолетните пушачи, призовавайки ги да изхвърлят цигарените си фасове на предназначените за общия отпадък места; както и „Забавно лято, грижовна есен“ - програма за подобряване на социално-икономическо положение на общностите в тютюнопроизводителните региони в страната“, отбеляза също Диляна Якова.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.