Глобалната платформа за електронна търговия Sellavi навлиза в България с инвестиция от 7 млн. евро

Глобалната платформа за електронна търговия Sellavi навлиза в България с инвестиция от 7 млн. евро

Инвестиция от 7 милиона евро планира да направи в България глобалната платформа за електронна търговия Sellavi. Компанията, която оперира на 27 пазара в цял свят, избра страната ни за отправна точка на навлизането си в Европа. Sellavi е създадена през 2015 г. в Израел и към момента обслужва 75 милиона потребители на месец.

"Позиционирането ни в България ще даде възможност на български търговци да излязат на глобален пазар и да продават стоки и услуги в цял свят", отбеляза Сар Звулуни, главен изпълнителен директор на Sellavi на специално събитие в София за представяне на плановете на компанията.

„Избрахме България да бъде първата ни крачка към европейския пазар заради хилядите образовани и търсещи развитие професионалисти, които могат да се присъединят към глобалния ни екип. Хората, на които ще поверим развитието си в Европа, ще бъдат именно български експерти. Вярваме, че това, както и стратегическите ни партньорства с най-добрите европейски банки, ще ни позволят да подпомогнем бизнеса в региона да открие и използва нови и различни възможности за растеж“, допълни Коби Хадад, технически директор на Sellavi.

С над 200 000 клиенти в различни държави Sellavi има амбицията да бъде най-добрата платформа за електронна търговия за малки и средни предприятия. Платформата регистрира средно 65 000 транзакции на ден, 50 евро средна транзакция на магазин и изключително висока средна стойност от 2,7% на реализация за търговци.

При създаването на Sellavi са използвани данни от проучвания сред 70 000 души, за да може платформата да отговори в максимална степен на нуждите на потребителите. Технологията е отличена като най-добра за 2022 г. на деветата конференция GO E-COMMERCE в Израел, където ежегодно се представят последните тенденции и иновации в бранша.

Sellavi обединява всички нужни функционалности и снабдители за онлайн магазини в едно лесно решение, което прави продажбата онлайн по-бърза от всякога. Платформата предлага избор на домейн, директни плащания и фактури до клиентите на търговеца, персонализиран дизайн на магазина, тясно таргетирана реклама и 24/7 съдействие на потребителите. Сред предимствата, които я отличават от останалите в този сегмент са и безплатен тестов период за всеки нов търговец, решил да реализира продукцията си през нея, както и ефективното интегриране със социални мрежи, включително и Фейсбук.

Само 30 минути са необходими за създаване на магазин в Sellavi, още 15 – за разучаване на системата за управление с помощта на консултант на компанията. Най-младият потребител на платформата е на 18 години, а най-възрастният – дама на 75 години, която продава онлайн ръчно изработени кукли.  

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ