Иновациите и удовлетвореността на клиентите са ключови за силния екип на Vivacom

Иновациите и удовлетвореността на клиентите са ключови за силния екип на Vivacom

Иновациите и удовлетвореността на клиентите са ключови за силния екип на Vivacom

Многообразният екип в корпоративна среда е един от най-мощните катализатори за иновации и успех в съвременния свят. Екип, съставен от хора от различни култури и професионални области - от наука до бизнес, създава условия за по-креативно мислене и разнообразни решения на казусите – с други думи е движеща сила за иновациите.

Този подход използват много топ компании по света и у нас. В България сред тях е Vivacom – телекомът от години развива корпоративна култура, в която талантът е с равни възможности за всички. В тази графа се вписва перфектно и Сабина Адамова, директор „Снабдяване“ във Vivacom.

„Решението да дойда в България не беше толкова трудно. Невероятно е човек да има възможност да се запознае от близо с различни културни и да разширява хоризонта си. Чувствам се на мястото си тук, във Vivacom, и смятам, че телеком индустрията в България е на много високо ниво. Щастлива съм да бъда част от един силен екип, в който всички гледат в една посока и се подкрепят по пътя към успеха“, казва Сабина Адамова.

Адамова става част от голямото семейство на Vivacom в началото на 2022 година, а зад гърба си има над 16 години опит в областта на телекомуникациите, придобит във водещи компании в Европа и Азия. Кариерата й започва в Ericsson през 2007, а след 4 години се премества във водещия мобилен оператор в Казахстан – Kcell. 8 години по-късно прави смела стъпка и се мести в Естония, където поема позицията ръководител „Снабдяване“ за страната в Telia Company.

Сабина Адамова разполага с впечатляваща международна автобиография, която накланя последващите кариерни стъпки към поредното предизвикателство – именно тук, в България. Още в самото начало е привлечена от благоприятната работна среда във Vivacom.

„Смело мога да твърдя, че сме един силен отбор, в който не правим разлика между мъже и жени. И едно от последните проучвания на Vivacom го доказва – в един предимно възприеман за мъжки бизнес, като нашия 40% от ръководните позиции са заети от жени“, казва Адамова.

Стратегията на Vivacom да залага на многообразен екип доказва своята ефективност с реални резултати – иновациите. Адамова подчертава, че през последните 2 години Vivacom лансира ключови иновации, които дават положителен тласък за развитие на целия телеком сектор в България, като: първите Unlimited планове, първият предплатен пакет с достъп до най-голямата 5G мрежа в България* – Free2GO, както и интерактивната платформа EON, която постоянно разширява своето развлекателно портфолио.

Резултатите на водещия телеком говорят сами за себе си и са следствие на дългогодишна стратегия и непрестанно проучване на нуждите на клиента.

„Това, което много ме впечатли още в самото начало, когато се присъединих към ръководния екип на телекома e, че зад всяко едно решение, взето във Vivacom, стои интересът на клиента. За нас, като водеща телеком компания, е приоритет да инвестираме в развитието на технологиите, но и да ги правим достъпни за все повече потребители чрез разширяване на услугите и абонаментните пакети“, споделя Сабина Адамова и допълва своята лична формула на успех: „Успехът се случва, когато не е самоцел, той е следствие на един дълъг път, в който се стараеш да бъдеш най-добрата версия на себе си. Да знаеш. Да учиш. Да се развиваш“.

 

* "Най-голямо покритие на 5G мрежа след сравнение по публично достъпна информация към 19.05.2023 г. за покритието на операторите по брой населени места и курорти. Повече на vivacom.bg"

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ