Интернет гигантите откриват нови отдели заради забраната на ЕС да пускат реклами за деца

Интернет гигантите откриват нови отдели заради забраната на ЕС да пускат реклами за деца

Интернет гигантите вече откриват нови отдели, за да се съобразят с по-строгите правила в Европа. От вчера в Европейския съюз влязоха в сила нови изисквания за дигиталните услуги, съобщи Нова тв. Те засега се отнасят за 19 от най-големите фирми като Amazon, Facebook, Google и TikTok. Компаниите трябва да спрат рекламите, насочени към деца. Трябва да предоставят и работещ вариант за отказ на потребителите от това фирмите да следят поведението им в дигиталното пространство.

Това е само малка част от правилата, които се подготвяха години. Amazon обявиха, че вече са отворили нов канал за съобщаване за подозрителни незаконни продукти. А TikTok ще предоставя на потребителите нов начин да дават сигнал за незаконно съдържание.

„Изискванията са различни за отделните платформи. Простират се от защита на непълнолетните до разпространяване на дезинформация или защита на честния изборен процес. Системните рискове трябва да бъдат прегледани, но не за всяко приложение те са еднакви. Така че сега внимателно анализираме докладите, които самите компании ни изпратиха. Това ще бъде последвано от независим одит на процесите и услугите им”, заяви Йоханес Барке, говорител на ЕК.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 21 до 27 юли
Търговският министър на САЩ: 1 август е твърд краен срок за влизане в сила на митата
Светът на парите: Днес всички искат да са банки, а това не се харесва на банките
Времето: Днес ще бъде слънчево и горещо
Бангладеш и САЩ подписват петгодишно споразумение за внос на пшеница
Папа Лъв осъди „варварството на войната“ след израелски удар по католическа църква в Газа
Лек ръст на цените на петрола, докато инвеститорите следят въздействието на новите санкции срещу Русия
Milliyet: Туристите в Турция са предупредени за риск от инфекция с опасни бактерии