Интернет гигантите откриват нови отдели заради забраната на ЕС да пускат реклами за деца

Интернет гигантите откриват нови отдели заради забраната на ЕС да пускат реклами за деца

Интернет гигантите вече откриват нови отдели, за да се съобразят с по-строгите правила в Европа. От вчера в Европейския съюз влязоха в сила нови изисквания за дигиталните услуги, съобщи Нова тв. Те засега се отнасят за 19 от най-големите фирми като Amazon, Facebook, Google и TikTok. Компаниите трябва да спрат рекламите, насочени към деца. Трябва да предоставят и работещ вариант за отказ на потребителите от това фирмите да следят поведението им в дигиталното пространство.

Това е само малка част от правилата, които се подготвяха години. Amazon обявиха, че вече са отворили нов канал за съобщаване за подозрителни незаконни продукти. А TikTok ще предоставя на потребителите нов начин да дават сигнал за незаконно съдържание.

„Изискванията са различни за отделните платформи. Простират се от защита на непълнолетните до разпространяване на дезинформация или защита на честния изборен процес. Системните рискове трябва да бъдат прегледани, но не за всяко приложение те са еднакви. Така че сега внимателно анализираме докладите, които самите компании ни изпратиха. Това ще бъде последвано от независим одит на процесите и услугите им”, заяви Йоханес Барке, говорител на ЕК.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Как да говорите с авторитет?
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Скрита климатична промяна може да е подтикнала епичните тихоокеански плавания преди 1000 години
Още слънце ни очаква в сряда, в котловините ще има мъгли