Kaufland отваря „зелен“ хипермаркет в столичния квартал Горубляне

Kaufland отваря „зелен“ хипермаркет в столичния квартал Горубляне

Kaufland България ще открие своя първи „зелен“ хипермаркет в София тази есен. Той ще е разположен в столичния квартал Горубляне, като имотът е над 15 000 кв. метра. Хипермаркетът отговаря на най-новите стандарти за екологично и енергийно ефективно строителство, като голяма част от прилежащата територия около него наподобява истински парк.

Търговската площ на новия хипермаркет ще е над 2500 кв.м. и това ще е вторият обект на ритейл лидера в столицата, който ще е на два етажа. Новият хипермаркет ще се захранва със 100% „зелена“ енергия и за обезпечаване на работата му ще се използват екологични алтернативи, които да сведат въглеродните емисии до минимум. Водещо при подбора на всички над 20 000 артикула в магазина също ще бъде концепцията за устойчивост – гарантиран произход на стоките, екологосъобразна логистика, многостепенен контрол за свежест и качество по цялата верига на доставките, подкрепа за българските производители.

„Цялостната концепция на новия ни хипермаркет е устойчива, както по отношение на строителство и инфраструктура, така и по отношение на продуктовия асортимент. Намаляването на въглеродния отпечатък, едновременно от търговската ни дейност и при производството на собствените ни марки продукти като Брей! и Шеф Месар, е ключова част от визията за развитие на Kaufland България.“, коментира главният изпълнителен директор на компанията Иван Чернев.

Хипермаркетът в Горубляне ще бъде 13-ият обект на Kaufland в София и 63-ият магазин на веригата в страната. Обектът е оборудван със системи, щадящи околната среда, вкл. LED осветление и хладилни витрини с нискоемисионни хладилни агенти. Сградата има иновативна „зелена“ климатична система, която комбинира отопление и охлаждане. Тя не използва горива, а остатъчната топлина от хладилните витрини и помещения, за да отоплява през зимата и охлажда през лятото. Всички енергийно ефективни технологии са с цел да бъде намален въглеродният отпечатък до минимум и са в контекста на последователната политика на Kaufland България за грижа към природата.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.