Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Kaufland е марка №1 в потребителската класация за 2022 г.
Kaufland е любимата марка на българските потребители. Това показват финалните резултати в 14-ото издание на потребителска класация „Любимите марки”. За поредна година потребителите избраха Kaufland за Търговска верига №1 в България и за Любим международен работодател.
„Любимите марки“ е единствената потребителска класация у нас. В нея в директен вот в три етапа българите избират своята любима марка в различни категории. Тази година състезанието започна на 23 май и продължи до 28 юни включително. В отделните етапи на оспорваната надпревара са се включили близо 45 000 души. Kaufland България е компанията, събрала най-голям процент потребителски гласове във всички категории, в които е участвала в класацията, и затова беше обявена от организаторите за марка №1 за 2022 година.
За поредна година компанията е избрана безапелационно за Търговска верига №1 у нас и за Любим международен работодател, като така затвърждава авторитета си на пазарен лидер и компания пример с работодателските си практики.
Веригата беше на финала и зае позиции в ТОП 3 и в категории Иновативни марки, в Собствени марки с K-Classic, в Бебешки и детски продукти с Kuniboo и bevola®, в Майонези, лютеници и сосове с лютеница Брей!, в Минерална и бутилирана вода с K-Classic, както и в Козметика със собствената си марка bevola®.
Получените отличия са в резултат на усилията на компанията да предлага на клиентите несравним избор от качествени и винаги свежи продукти на конкурентни цени. Компанията ежедневно демонстрира грижа към крайните си клиенти и към служителите си, с което извоюва място на финала в цели осем категории.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.