Кой каза... Кристина Агилера и Latto съчетават хип-хоп и опера в новата реклама на Takeaway.com

Кой каза... Кристина Агилера и Latto съчетават хип-хоп и опера в новата реклама на Takeaway.com

Кой каза... Кристина Агилера и Latto съчетават хип-хоп и опера в новата реклама на Takeaway.com

Глобалната платформа за доставка Takeaway.com представя следващата глава от своята брандова платформа „Кой каза?”, привличайки поп иконата Кристина Агилера и изгряващата хип-хоп звезда Latto, като лица на последната си глобална кампания.

За първи път рекламното послание на компанията използва двама изпълнители и два различни музикални жанра. Обединявайки вълнуващата хип-хоп енергия на Latto с емблематичната гама от оперни вокали на Кристина Агилера, дуетът създава наистина неочакван музикален спектакъл, който олицетворява приятната изненада, която клиентите изпитват, когато видят богатия избор и качество на храна, предлагана за доставка на Takeaway.com.

Надграждайки глобалния успех на Snoop Dogg и Katy Perry, новата песен продължава да вълнува, забавлява и доставя радост с изненадващия си визуален и музикален свят. Изключителната атмосфера на рекламата представя Takeaway.com в нова светлина, демонстрирайки, че гигантът за доставка на храна не просто може да доставя вкусни ястия за вечеря, но се грижи за всяка ваша нужда, осигурявайки на клиентите си основни неща като хранителни стоки, но и изискани ястия като суши и гьоза.

Създадена от McCann London, рекламата започва с Latto и Кристина Агилера, облечени в бароков стил като кралици на операта, на които се предлага набор от любимата им Takеaway.com храна, включваща такос, поке купи и прясна тайландска салата, докато куриери и оперни ухажори изпълняват сложна хореография около тях.

Внимателно разработените текстове показват не само гамата от първокласни ястия и хранителни стоки, налични в Takeaway.com, но също така отразяват нарастването на търсенето на доставка на храна в нетрадиционни моменти, включително обяд, вечеря и брънч.

Сюзан О’Брайън, вицепрезидент на глобалния бранд Just Eat Takeaway.com, коментира: „Snoop Dogg ни помогна да се свържем емоционално с публиката и да засилим нашето присъствие в съвременната култура, докато работата ни с Katy Perry, която подкрепи платформата, изпявайки емблематичната фраза “Кой каза?”, утвърди Takeaway.com като отговор на всички хранителни желания.

„Тъй като нашият бизнес се разширява, за да предлага все по-голям избор - от любимата ви храна за вкъщи от местни ресторанти до изискани ястия и основни хранителни продукти, правилно е да развием нашата творческа формула. Наелектризиращият микс от Кристина Агилера и Latto е не само неочакван, но и подсилва посланието, че ще бъдете изумени от селекцията и качеството, предлагани в Takeaway.com“

Продукцията обединява най-доброто от индустрията, с новото видео, режисирано от емблематичния ветеран на музикалните видеоклипове Dave Meyers, човекът зад „Humble“ на Kendrick Lamar, „Me!“ на Taylor Swift и наскоро „Gorilla“ за Little Simz. В него има поразителни кадри, които автентично улавят естетиката както на Кристина Агилера, така и на Latto, в един пулсиращ музикален видео свят, с хореография от легендарния хип-хоп хореограф Hi-Hat, който е работил с хора като Rihanna и Jay Z.

Кристина Агилера казва: „Толкова много се забавлявах, комбинирайки различни музикални стилове заедно с моето момиче Latto за Just Eat Takeaway. Прекарахме си прекрасно, изпълнени с непрестанен смях и любов, докато реализирахме този проект. По време на дългите снимачни дни стана ясно, че Takeaway.com е истински необходима платформа за храна и пазаруване на продукти.“

Latto твърди:  „Когато чух за възможността да работя с Just Eat Takeaway, всъщност бях в чужбина на турне, използвайки приложението! Въобще нямаше нужда да се замислям, особено заради участието на емблематичната Кристина Агилера. Толкова се забавлявах с тази колаборация и обожавам факта, че имах възможността да я видя как оживява.“

Rob Webster и Alexei Berwitz, креативни директори в McCann London, казват:  „Искахме да внесем елемента на изненада в това рекламно послание и благодарение на нашите винаги смели клиенти и усилията на всички участници, тази кампания удря неочаквани нотки на всяка крачка – няма начин хип-хопът и операта да се съчетаят, но за наша голяма радост и облекчение, всъщност постигат точно това.“

Новата глобална кампания, в основата на която е 60-секундно видео, ще се излъчва по телевизията, билбордове, дигитални билбордове, в киното, в социалните мрежи и радиото, включително специално съдържание, създадено от DEPT®, което разширява кампанията в дигиталната среда. Тя стартира в България в сряда, 1 ноември и ще бъде излъчена в 11:00 ч. След това ще бъде пусната на множество пазари, покриващи Европа, Канада и Австралия през следващите месеци.

Talent Republic продължава да ръководи подбора на таланти и процеса на преговори за Just Eat Takeaway.com, включително осигуряването на уникалното партньорство между Christina & Latto. DEPT® ръководи дигиталните медии, докато Weber Shandwick ръководи глобалния PR, а Mischief PR  в Обединеното кралство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ