Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Компанията на Уорън Бъфет увеличи дяловете си в петте най-големи търговски дружества в Япония

Инвестиционната компания Berkshire Hathaway на Уорън Бъфет увеличи дяловете си в петте най-големи търговски структури в Япония. Делът на инвестиционния посредник в Mitsui & Co. нарасна до 9,82% от 8,09% в Mitsubishi Corp. - до 9,67% от 8,31%, в Sumitomo Corp. - на 9,29% от 8,23%, в Itochu - на 8,53% от 7,47%, в Marubeni - на 9,3% от 8,3%, се казва в съобщение на Berkshire, изпратено до японското министерство на финансите.
Търговските дружества внасят минерали, електроенергия и хранителни продукти, а също така изнасят готови продукти от Япония. Те също притежават компании, вариращи от магазини за търговия на дребно и ферми за сьомга до инфраструктурни и технологични стартъпи. Всяка търговска структура има стотици компании в портфолиото си. През 2020 г. инвестиционният посредник придоби 5% дял във всяка от петте търговски дружества. По това време пазарната стойност на тези активи надхвърли 6 милиарда долара. Впоследствие Berkshire увеличи дяловете си в японски компании.
В края на февруари Бъфет, в писмо до акционерите на Berkshire, обяви намерението си да увеличи дяловете си в японските търговски дружества и да държи тези дялове в продължение на „много десетилетия“. Той каза, че се е договорил с пет търговски къщи да облекчат тавана, който ограничава инвестициите на Berkshire в тях до 10%.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.