L'Oréal спира рекламите си в Twitter
Най-големият козметичен концерн в света L'Oréal реши да спре рекламирането в Twitter. По този начин козметичният гигант се присъединява към други големи компании като General Motors в опита си да намали присъствието си в социалната мрежа, докато се оформи съветът за модериране на съдържанието, според който ще се определя политиката за съдържанието на платформата, пише Financial Times, цитиран от cincodias.elpais.com.
L'Oréal е един от 10-те най-големи рекламодатели в света: само през 2021 г. е похарчил повече от 10 милиарда евро за рекламиране на своята козметика, парфюми и шампоани. Компанията харчи малка част от своя маркетингов бюджет за Twitter, докато повече разходи за реклама отделя за TikTok и Instagram - двете платформи, които са по-насочени към изграждане на имидж и инфлуенсъри на марката.
Оттеглянето на френската и други компании от рекламния бизнес на Twitter постави платформата под тревога, която ще трябва бързо да гарантира сигурността на виртуалното пространство, за да успокои рекламодателите, които съставляват по-голямата част от 5 млрд. годишни приходи на компанията.
За да избегне масово отдръпване на рекламодатели, тази седмица Twitter изпрати имейл с молба: "Моля, имайте търпение, докато преминаваме през този преход". Според Financial Times компанията е добавила пояснение, в което уверява, че не е променила политиките си за модериране и че се стреми да бъде "приятелско" пространство.
Преди покупката обаче Илон Мъск каза, че иска да разхлаби ограниченията за съдържание и да отмени постоянните забрани за потребители, като например случая с бившия президент на САЩ Доналд Тръмп, което породи опасения сред някои рекламодатели, че злоупотребите могат да се разпространят в социалната мрежа.
Мъск обяви, че се придържа към политиката за безопасност на марката - индустриален термин за риска рекламите на компанията да се показват заедно с проблемно съдържание или дезинформация. Но брандовете се опасяват, че с междинните избори в Съединените щати, които скоро ще се проведат, социалната мрежа ще бъде наводнена с този тип съдържание или изображения с насилие, както вече се случи на предишни избори.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.