L'Oréal спира рекламите си в Twitter

L'Oréal спира рекламите си в Twitter

Най-големият козметичен концерн в света L'Oréal реши да спре рекламирането в Twitter. По този начин козметичният гигант се присъединява към други големи компании като General Motors в опита си да намали присъствието си в социалната мрежа, докато се оформи съветът за модериране на съдържанието, според който ще се определя политиката за съдържанието на платформата, пише Financial Times, цитиран от cincodias.elpais.com

L'Oréal е един от 10-те най-големи рекламодатели в света: само през 2021 г. е похарчил повече от 10 милиарда евро за рекламиране на своята козметика, парфюми и шампоани. Компанията харчи малка част от своя маркетингов бюджет за Twitter, докато повече разходи за реклама отделя за TikTok и Instagram - двете платформи, които са по-насочени към изграждане на имидж и инфлуенсъри на марката.

Оттеглянето на френската и други компании от рекламния бизнес на Twitter постави платформата под тревога, която ще трябва бързо да гарантира сигурността на виртуалното пространство, за да успокои рекламодателите, които съставляват по-голямата част от 5 млрд. годишни приходи на компанията.

За да избегне масово отдръпване на рекламодатели, тази седмица Twitter изпрати имейл с молба: "Моля, имайте търпение, докато преминаваме през този преход". Според Financial Times компанията е добавила пояснение, в което уверява, че не е променила политиките си за модериране и че се стреми да бъде "приятелско" пространство.

Преди покупката обаче Илон Мъск каза, че иска да разхлаби ограниченията за съдържание и да отмени постоянните забрани за потребители, като например случая с бившия президент на САЩ Доналд Тръмп, което породи опасения сред някои рекламодатели, че злоупотребите могат да се разпространят в социалната мрежа. 

Мъск обяви, че се придържа към политиката за безопасност на марката - индустриален термин за риска рекламите на компанията да се показват заедно с проблемно съдържание или дезинформация. Но брандовете се опасяват, че с междинните избори в Съединените щати, които скоро ще се проведат, социалната мрежа ще бъде наводнена с този тип съдържание или изображения с насилие, както вече се случи на предишни избори.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Държавният департамент на САЩ одобри продажба на въоръжение на България за 620 млн. долара
На днешната дата, 22 юли. Имен ден празнуват Магда, Магдалена, Мадлен
Гръцките власти предупредиха за екстремно високи температури до 45°
Гърция премахва таксите за теглене от банкомат
Зеленски обяви, че следващият кръг мирни преговори между Украйна и Русия ще бъде в сряда
По план за 43 млн. евро: Изкуствен интелект ще помага на държавната администрация в Испания
Отиде си роклегендата Ози Озбърн
Град Ню Йорк и щатът Ню Джърси очакват 3,3 млрд. долара приходи от Световното първенство по футбол през 2026 г.