Levi's може да се откаже от своя марка заради лоша прогноза за годишите приходи

Levi's  може да се откаже от своя марка заради лоша прогноза за годишите приходи

Американски производител на дънкови облекла Levi Strauss & Co. отчете, че през третото тримесечие на  2024 г. нетният доход се е увеличил повече от два пъти, но се е влошила прогнозата за годишните приходи. Нетната печалба за трите месеца, приключили на 25 август, е 20,7 милиона долара, или 5 цента на акция, в сравнение с 9,6 милиона долара, или 2 цента на акция, за сравнимия период на миналата година, съобщиха от компанията в прессъобщение. Коригираната печалба се е повишила до 33 цента от 28 цента на акция.

Приходите на марката Levi's в Северна и Южна Америка са намалели с 1% през последното тримесечие, в Европа са се увеличили с 6%, а в Азия са останали практически непроменени. Приходите от продажби под други марки на компанията са намалели със 7%, включително Dockers с 15%. В доклада се казва, че Levi's е започнала да проучва стратегически алтернативи за Dockers, включително възможността за продажба на марката на друга компания.

През последното тримесечие компанията върна около 69 милиона долара на акционерите, включително 52 милиона долара чрез изплащане на дивиденти и 18 долара чрез обратно изкупуване на акции. Levi's определи своя тримесечен дивидент на 13 цента на акция. Те ще бъдат изплатени на 14 ноември, а регистърът на акционерите ще приключи на 29 октомври. Компанията понижи прогнозата си за текущата фискална година и сега очаква приходите да се увеличат с около 1%, докато преди това очакваше увеличение от 1-3%. В същото време коригираната печалба все още се прогнозира в диапазона от $1,17-1,27 на хартия.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ