Марките се дърпат от реклами в бившия Twitter след иновациите на Мъск

Марките се дърпат от реклами в бившия Twitter след иновациите на Мъск

Марките се дърпат от реклами в бившия Twitter след иновациите на Мъск

Много марки не са склонни да рекламират в X (бивш Twitter), въпреки новата политика на компанията за регулиране на съдържанието. За това съобщава Ей Джей Браун, бивш шеф на отдела за сигурност на марката пред Reuters.А. Джей Браун, бивш ръководител на отдела за сигурност на марката и качество на приложенията, каза пред Reuters. Според него „беше трудно да се предаде на хората идеята“, че новата политика на платформата вече няма да води до „премахване на всичко, което я нарушава“. Според агенцията през април социалната мрежа обяви нова стратегия, според която постовете, които нарушават правилата на платформата, ще бъдат визуално скривани, но няма да бъдат изтривани, както беше досега. Подобен ход обаче не помогна за привличането на рекламодатели, уточнява агенцията. Според собственика на социалната мрежа Илон Мъск приходите от реклама на компанията са паднали с 60%.

Преди придобиването, Мъск критикува платформата за ограничаване на свободата на словото чрез премахване на определено съдържание, съобщава Reuters. След придобиването на социалната мрежа от бизнесмена, много компании намалиха разходите за рекламиране на своите марки в X поради страха, че публикациите им ще се появят в емисията до злонамерено съдържание.

През юли агенцията съобщи, че много рекламодатели вече са спрели социалната мрежа след решението на Мъск да ограничи временно броя туитове, които потребителят може да прочете на ден. По това време верифицираните акаунти бяха ограничени до четене на 10 000 съобщения на ден, непроверените акаунти до 1000, новите непроверени акаунти до 500. Според бизнесмена, подобни ограничения са въведени поради „изключително високо ниво на събиране на данни и манипулиране на системата “.

На 7 октомври 2022 г. Мъск сключи сделка за 44 милиарда долара за закупуване на Twitter. Веднага след това той уволни членове на мениджърския екип, включително главния изпълнителен директор Параг Агравал и финансовия директор Нед Сегал. През юни Ей Джей Браун обяви, че също напуска поста си. Както следва от документите, публикувани в базата данни на Комисията по ценни книжа и борси на САЩ, Мъск също така разпусна борда на директорите и стана едноличен ръководител на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ