Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Meta ще търси съгласие от потребителите в ЕС за таргетирането на реклами
Meta възнамерява да иска от потребителите в Европейския съюз тяхното съгласие, преди да позволи на бизнесите да таргетира реклами въз основа на това, което виждат в нейните услуги като Facebook и Instagram, съобщи компанията, цитирана от Reuters.
Meta твърди, че промяната цели да се справи с редица развиващи се в момента регулаторни изисквания в региона и е свързана със заповед от януари на Комисаря по защитата на данните на Ирландия, водещият регулатор на Meta в ЕС), за преоценка на правната основа за това как се насочват реклами.
Потребителите на Facebook и Instagram на практика се съгласиха да позволят данните им да бъдат използвани в целева реклама, когато се регистрираха за правилата и условията на услугите, докато регулаторът не реши, че не може да обработва лична информация по този начин.
„Днес обявяваме намерението си за промени правното основание, което използваме за обработката на определени данни за поведенческа реклама за хора в Европейския съюз, Европейското икономическо пространство и Швейцария, пише Meta в публикация в блога си. „След като тази промяна бъде въведена, рекламодателите все още ще могат да провеждат персонализирани рекламни кампании, за да достигнат до потенциални клиенти и да разширят бизнеса си. Взехме предвид тази промяна в нашата бизнес перспектива“, пишат от компанията.
Meta обясни, че ще сподели допълнителна информация за това как процесът ще работи на практика през следващите месеци след по-нататъшни разговори с регулаторите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.