Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Американската Meta, която притежава социалните мрежи Facebook и Instagram, планира напълно да автоматизира създаването и таргетирането на реклами до края на 2026 г., използвайки изкуствен интелект, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на информирани източници. Meta вече предлага инструменти с изкуствен интелект за създаване на вариации на съществуваща реклама и извършване на малки промени в нея, преди да се насочи към Facebook и Instagram. Сега компанията иска изкуственият интелект да може да създава реклама от нулата.

Предполага се, че рекламодателят ще може да качи изображение на продукта, да посочи бюджета, а изкуственият интелект ще създаде изцяло рекламата, включително изображения, видеоклипове и текст. След това системата ще определи към кои потребители на социалните медии да се насочи и ще предостави бюджетни предложения.

Meta също така планира да добави възможност за персонализиране на рекламите с помощта на изкуствен интелект, така че потребителите да могат да виждат различни версии на една и съща реклама в зависимост от редица фактори, като например геолокация. Например, в заснежен район потребителят би видял реклама за кола, която се движи нагоре по хълма, докато в града потребителят би видял същата кола, която се движи по градска улица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 1 до 7 декември
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
Може ли Венецуела на отговори на евентуална американска атака?
Токсичните хора, които спъват развитието ви в работата
Референдум: Швейцария отхвърли идеята жените да преминават военна служба
На днешната дата, 1 декември. Рождениците днес
Партньорите на OpenAI са натрупали дълг от близо 100 млрд. долара, за да финансират амбициите на стартъпа