Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Американската Meta, която притежава социалните мрежи Facebook и Instagram, планира напълно да автоматизира създаването и таргетирането на реклами до края на 2026 г., използвайки изкуствен интелект, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на информирани източници. Meta вече предлага инструменти с изкуствен интелект за създаване на вариации на съществуваща реклама и извършване на малки промени в нея, преди да се насочи към Facebook и Instagram. Сега компанията иска изкуственият интелект да може да създава реклама от нулата.

Предполага се, че рекламодателят ще може да качи изображение на продукта, да посочи бюджета, а изкуственият интелект ще създаде изцяло рекламата, включително изображения, видеоклипове и текст. След това системата ще определи към кои потребители на социалните медии да се насочи и ще предостави бюджетни предложения.

Meta също така планира да добави възможност за персонализиране на рекламите с помощта на изкуствен интелект, така че потребителите да могат да виждат различни версии на една и съща реклама в зависимост от редица фактори, като например геолокация. Например, в заснежен район потребителят би видял реклама за кола, която се движи нагоре по хълма, докато в града потребителят би видял същата кола, която се движи по градска улица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 10 до 16 ноември
Времето: Облачно и дъждовно
Южна Корея намалява данъка върху дивидентите и планира по-строги цели за намаляване на емисиите до 2035 г.
"Търкиш еърлайнс" иска пълен контрол върху "СънЕкспрес"
Великобритания изпраща военни експерти и техника на Белгия за борба с дронове
Деница Сачева: Следващата седмица ще има нов Съвет за тристранно сътрудничество, на който вероятно ще бъдат обсъдени всички параметри на бюджета
7 фрази, които превръщат добрите екипи в страхотни
Китайските потребителските цени се върнаха към растеж през октомври