Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Американската Meta, която притежава социалните мрежи Facebook и Instagram, планира напълно да автоматизира създаването и таргетирането на реклами до края на 2026 г., използвайки изкуствен интелект, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на информирани източници. Meta вече предлага инструменти с изкуствен интелект за създаване на вариации на съществуваща реклама и извършване на малки промени в нея, преди да се насочи към Facebook и Instagram. Сега компанията иска изкуственият интелект да може да създава реклама от нулата.

Предполага се, че рекламодателят ще може да качи изображение на продукта, да посочи бюджета, а изкуственият интелект ще създаде изцяло рекламата, включително изображения, видеоклипове и текст. След това системата ще определи към кои потребители на социалните медии да се насочи и ще предостави бюджетни предложения.

Meta също така планира да добави възможност за персонализиране на рекламите с помощта на изкуствен интелект, така че потребителите да могат да виждат различни версии на една и съща реклама в зависимост от редица фактори, като например геолокация. Например, в заснежен район потребителят би видял реклама за кола, която се движи нагоре по хълма, докато в града потребителят би видял същата кола, която се движи по градска улица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
България ще увеличи разходите си за отбрана до 3,5% от БВП до 2032 година
„Тихите повишения“ и проблема с тях
На днешната дата, 4 юни. Рождениците днес
Липсата на информация и фалшивите обяви – основните проблеми пред имотния пазар