Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Меtа внедрява изкуствен интелект в социалните мрежи за изработване и таргетиране на рекламите

Американската Meta, която притежава социалните мрежи Facebook и Instagram, планира напълно да автоматизира създаването и таргетирането на реклами до края на 2026 г., използвайки изкуствен интелект, пише The Wall Street Journal, позовавайки се на информирани източници. Meta вече предлага инструменти с изкуствен интелект за създаване на вариации на съществуваща реклама и извършване на малки промени в нея, преди да се насочи към Facebook и Instagram. Сега компанията иска изкуственият интелект да може да създава реклама от нулата.

Предполага се, че рекламодателят ще може да качи изображение на продукта, да посочи бюджета, а изкуственият интелект ще създаде изцяло рекламата, включително изображения, видеоклипове и текст. След това системата ще определи към кои потребители на социалните медии да се насочи и ще предостави бюджетни предложения.

Meta също така планира да добави възможност за персонализиране на рекламите с помощта на изкуствен интелект, така че потребителите да могат да виждат различни версии на една и съща реклама в зависимост от редица фактори, като например геолокация. Например, в заснежен район потребителят би видял реклама за кола, която се движи нагоре по хълма, докато в града потребителят би видял същата кола, която се движи по градска улица.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Израелският кабинет по сигурността одобри план за превземане на град Газа
От днес цените вече трябва да са изписани и в лева, и в евро
Сигнал за опасност: Коралите в Големия бариерен риф в Австралия избледняват рекордно
Антирекорд: Населението на Япония е намаляло с 900 000 души за една година
На днешната дата, 8 август. Имен ден празнуват Емилиан, Емилиян, Емилия
Прости стъпки, с които да преодолеете съмненията в себе си на работното място
Зам.-министър Барбалов: Очакваният спад в българския износ за САЩ заради новите мита е около 32,8%
Цените на петрола са се насочили към най-големия седмичен спад от юни насам