Бизнес
Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Microsoft плаща глоба от 20 милиона долара за незаконно събиране на данни на деца

Компании
Обновена 19:20ч., 06.06.2023
Федералната търговска комисия на САЩ (FTC) глоби Microsoft Corp. 20 милиона долара за незаконно събиране на данни от непълнолетни потребители на игровата конзола Xbox.
Microsoft е събирала данни на деца без разрешението на техните родители и ги е съхранявала между 2015 и 2020 г., отчете комисията. Това се превърна в нарушение на Закона за защита на поверителността на децата онлайн (COPPA).
Име, възраст и имейл се изискват, когато се регистрирате за акаунт в Xbox. В същото време компанията съхранява потребителски данни, дори ако те са посочили, че са под 13 години, отбелязва FTC. От началото на 2023 г. капитализацията на Microsoft е нараснала с 40% до 2,49 трилиона долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
PwC спира работа в повече от дузина държави
Компании |Вашингтон спря финансирането на 139 чуждестранни програми за 215 млн. долара, сред които и в България
Свят |Фериботните билети в Гърция няма да поскъпват за лятото
Свят |САЩ заплашиха Китай с мита до 245%
Икономика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Байдън разкритикува Тръмп в първата си реч, откакто напусна Белия дом
Политика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.