Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Народна топка, дама, ръбче, ластик - “Нестле за Живей Активно!” кани българските общини да организират ретро игри
Шестото издание на националният конкурс за общините на “Нестле за Живей Активно!” идва с мило предизвикателство. За първи път то задава определена тема - желаещите да се включат могат да го направят като организират ретро игри на открито за своите жители в периода от 1 септември до 4 октомври 2024 г. Ретро фокусът е специално избран, за да провокира участието на най-младите, които според актуални данни от проучвания на поведението и нагласите им в социалните медии, показват засилен интерес към модата и начина на живот през 80-те и 90-те години на миналия век.
Дама, народна топка, ластик, ръбче – дори без да са чували или да познават тези игри, популярни през 80-те и 90-те години на миналия век, и малките, и тийнейджърите, и техните родители лесно ще научат правилата и ще открият нови и неочаквани за тях начини да се забавляват активно и заедно.
Конкурсът за общините се провежда за шеста поредна година в партньорство с НСОРБ. Целта му е популяризира физическата активност и балансираното хранене сред гражданите като по този начин противостои на тревожната статистика, според която 40% от българите са със затлъстяване, а България е на второ място в Централна Европа по разпространение на затлъстяването сред децата. /данните са от проучване на агенция “Тренд”, проведено през май 2024 година./
„Искам специално да благодаря на НСОРБ, които са ключов партньор на нашата инициатива от самото й създаване, за ентусиазма и мотивираността, с която подкрепят общата ни кауза. Без тях няма как нашите послания да достигнат ефективно и навреме до всички общини в България. НСОРБ са безценни и по отношение на обратната връзка от общините, която ни дава възможност да адаптираме конкурса така, че да бъде адекватен и полезен за гражданите. Вярваме, че тази година българските общини ще прегърнат нашата ретро идея, която освен всичко друго е и намигане към 30-годишнината на Нестле България и ще се включат в общата ни кауза - да се раздвижим, както физически, така и духовно, и да противостоим заедно на уседналостта и скуката“, коментира Нели Ангелова, Директор Корпоративни комуникации за Югоизточен пазар.
За изминалите 5 години в националния конкурс за общините на „Нестле за Живей Активно!“ са участвали 75 общини, които са мотивирали над 250 000 българи да изберат движението и балансираното хранене. Най-активната община, участвала във всички издания на конкурса е Девня, а най-малката по население е община Брегово с 4806 жители. 100 000 лв. са инвестираните от Нестле България до момента пари в проекти за реновация на градски паркове, строене на фитнес на открито, изграждане на приключенска активна площадка и обособени зони за спорт.
В шестия конкурс могат да се включат всички български общини като организират на своя територия събитие или поредица от събития на открито, посветени на ретро игрите от нашето детство, в периода от 1 септември до 4 октомври 2024 година
Всички общини, които се включат в конкурса, имат право да кандидатстват за финансиране на проект, насочен към подобряване на средата, създаване на условия за активен живот или изграждане на навици за балансирано хранене на гражданите на съответната община.
Голямата награда в конкурса, осигурена от Нестле България, е в размер на 20 000 лв, с които спечелилата община ще може да финансира своя проект. 5-членно жури от експерти ще оценява проектите и ще обяви победителя.
Правилата за участие в конкурса, специални указания, и практически насоки, целящи да улеснят общините в организирането на тяхното събитие, както и всички необходими формуляри за участие, са налични на сайта на Нестле България.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.