Nestle купува мажоритарен дял в бразилския производител на премиум шоколад Grupo CRM

Nestle купува мажоритарен дял в бразилския производител на премиум шоколад Grupo CRM

Nestle купува мажоритарен дял в бразилския производител на премиум шоколад Grupo CRM

Nestle купува мажоритарен дял в бразилския производител на премиум шоколад Grupo CRM, съобщи швейцарската хранителна група в четвъртък, предава Ройтерс.

Grupo CRM управлява модел директно към потребителя, с повече от 1000 шоколадови бутика под марките Kopenhagen и Brasil Cacau и силно, нарастващо онлайн присъствие, посочват от Nestle.

Nestle, която купува дела от частната инвестиционна компания Advent International, отказа да даде финансови подробности за сделката, която се очаква да приключи през 2024 г.

Уебсайтът Brazil Journal в сряда съобщи, че Nestle ще плати около 3 милиарда реала (602,78 милиона долара) за компанията, докато местният вестник Valor Economico съобщи цифрата от 4,5 милиарда реала (904,18 милиона долара).

Nestle каза, че Рената Мораес Вичи ще продължи да ръководи операциите на Grupo CRM като главен изпълнителен директор и ще остане миноритарен акционер. Изпълнителният директор е в компанията от 25 години и е изградил и значително разширил Grupo CRM, която в момента работи само в Бразилия.

Придобиването е част от стратегията на Nestle за разширяване на присъствието си в сегмента на суперпремиум шоколада.

Шоколадовите блокчета под марката Kopenhagen на компанията се продават за 29,90 риала (6 щатски долара), докато кутия шоколадови бонбони се продава на дребно за около 130 риала.

„Това придобиване допълнително разширява и засилва нашето сладкарско присъствие в Бразилия, позволявайки ни да навлезем в сегмента от висок клас. Kopenhagen и Brasil Cacau предлагат премиум шоколади, които са високо оценени от бразилските потребители“, каза Лоран Фрейксе, главен изпълнителен директор на Nestle за Латинска Америка.

През юни бразилският регулатор на конкуренцията Cade одобри придобиването на Chocolates Garoto от Nestle повече от 20 години след първото обявяване.

Сред условията за одобрение, компанията се съгласи да не прави никакви придобивания, които представляват поне 5% от бразилския пазар на шоколад в продължение на пет години.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ