Новият главен изпълнителен директор на Twitter със заявка да трансформира платформата

Новият главен изпълнителен директор на Twitter със заявка да трансформира платформата

Новият главен изпълнителен директор на Twitter със заявка да трансформира платформата

Новоназначеният главен изпълнителен директор на Twitter Линда Якарино коментира в социалната мрежа, че е била вдъхновена от визията на собственика Илон Мъск за създаване на по-светло бъдеще и е развълнувана от това, че има възможността да помогне за трансформирането на платформата за социални медии, пише Ройтерс.

Това бе първият публичен коментар на Якарино, откакто се появи информация, че тя води преговори да стане следващият главен изпълнителен директор на Twitter. Мъск, който изпълняваше ролята след придобиването на социалната мрежа за 44 млрд. долара през октомври миналата година, обяви назначението на Якарино в петък.

„Отдавна съм вдъхновена от визията на Мъск за създаване на по-светло бъдеще. Развълнувана съм от възможността да помогна за пренасянето на тази визия в Twitter и заедно да трансформираме този бизнес!“, написа тя в социалната мрежа.

Якарино, която досега ръководи рекламния отдел на NBCUniversal, каза, че е отдадена на бъдещето на Twitter и добави, че обратната връзка с потребителите е жизненоважна за изграждането на Twitter 2.0.

Тя ще поеме Twitter в труден момент, когато социална мрежа се опитва да се справи със спада в приходите от реклами и е изправена пред редица предизвикателства, включително дълг.

След като Мъск придоби Twitter множество рекламодателите напуснаха платформата, притеснявайки се, че техните реклами могат да се показват до неподходящо съдържание, след като компанията загуби почти 80% от персонала си. Мъск по-рано тази година призна, че Twitter е претърпял огромен спад в приходите от реклами.

Въпреки че Мъск твърди, че Якарино ще помогне за изграждането на „приложение за всичко“, за което той каза по-рано, че може да предложи различни услуги като peer-to-peer плащания, изборът му на рекламен ветеран сигнализира, че дигиталните реклами ще продължат да бъдат основен фокус на бизнеса.

Мъск, който е и главен изпълнителен директор на производителя на електрически превозни средства Tesla, каза в петък, че назначаването на Якарино като нов шеф на Twitter ще му позволи да започне отново да отделя повече време на Tesla.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ