Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Новият шеф на Twitter иска социалната мрежа да бъде най-точния източник на информация в реално време
Новият шеф Twitter Линда Якарино очерта плановете си за „Twitter 2.0.“, след като пое поста от Илон Мъск преди седмица, предаде Би Би Си.
Тя казва, че социалната мрежа има „мисията да стане най-точният източник на информация в реално време в света“.
Откакто Мъск придоби Twitter срещу 44 млрд. долара миналата година, той е изправен пред критики за подхода си за справяне с дезинформацията.
През последния месец компанията загуби ръководителят на отдела за доверие и безопасност Ела Ъруин, която отговаряше за модерирането на съдържанието. Социалната мрежа също така се оттегли от доброволно споразумение с ЕС за борба с дезинформацията в интернет
В поредица от туитове, които също бяха изпратени по имейл до служителите, Якарино повтори целта на Мъск, че Twitter трябва да трансформира „глобалния градски площад“.
По думите й това би помогнало за „задвижването на цивилизацията напред чрез нефилтриран обмен на информация и открит диалог за нещата, които са най-важни за нас“.
„Потребителите трябва да знаят, че градският площад не е предубеден“, каза пред Би Би Си Рей Уанг, главен изпълнителен директор на базираната в Силициевата долина изследователска фирма Constellation.
Мъск, който се самоопределя като „абсолютист на свободата на словото“, критикува политиките на Twitter за модериране на съдържание, като твърди, че трябва да бъде истински форум за свобода на словото.
Но ходовете му да възстанови десните акаунти, чиито възгледи той споделя, и разхлабването на модерацията на съдържанието отблъснаха рекламодателите. През декември се съобщи, че приходите на компанията са спаднали с 40% спрямо година по-рано.
За да се върнат рекламодателите, те трябва да знаят какво да очакват по отношение на потребителското съдържание и ангажираност, каза Уанг.
„Тя определено е човек, който може да балансира Илон и да се изправи срещу него, тъй като той я уважава“, добави той, визирайки Якарино.
На Якарино се приписва, че е помогнала за управлението на медийния гигант NBCUniversal през катаклизми в индустрията, причинени от променящите се технологии. Тя отговаря за бизнеса с рекламни продажби на компанията и стоеше зад стартирането през 2020 г. на поддържаната от реклами стрийминг платформа Peacock.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.