Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Новите собственици на Paramount ще увеличат филмовото производство

Paramount Global разкри в сряда плановете си да запази и развие своите стабилни развлекателни марки Nickelodeon, MTV и BET, като същевременно рязко увеличи производството на игрални филми след сливането си със Skydance Media за 8,4 милиарда долара, предава Ройтерс.
„Мислим за онези марки, които трябва да предефинираме“, каза президентът Джеф Шел.
Шел се присъедини към председателя и главен изпълнителен директор Дейвид Елисън и останалата част от изпълнителния екип на медийна среща в сряда на терена на Paramount Pictures, където те обсъдиха стратегията за своите филмови, телевизионни и стрийминг бизнеси, както и нововъзникващи технологии като изкуствения интелект.
Събитието за пресата се проведе седмица след като Paramount завърши сливането си със Skydance Media, с което назначи ново ръководство в медийната компания.
Председателят на телевизионните медии Джордж Чийкс призна упадъка на кабелната телевизия - „няма съмнение, че това е супер предизвикателен бизнес“ - но добави, че кабелните мрежи на компанията са създали емблематични франчайзи, които биха могли да процъфтяват в света на стрийминга на видео.
Шел посочи BET, мрежа, фокусирана върху черната култура, чиято продажба Paramount преди това е проучвала, като важен градивен елемент от стрийминг стратегията на компанията.
Плановете на Paramount да развие своите традиционни кабелни мрежи идват във време, когато други медийни компании се освобождават от изчезващи кабелни мрежи. Warner Bros. Discovery и Comcast обявиха планове за отделяне на кабелния си бизнес от своите студиа и стрийминг операции.
Джош Грийнщайн, съпредседател на Paramount Pictures, заяви, че студиото планира да увеличи годишното си производство от осем тази година на 15 филма „много бързо“, с крайна цел да пуска 20 филма годишно.
Предстоящият график ще включва нови части от познати франчайзи, като „Стар Трек“ или „Трансформърс“, както и оригинални филми, като новопридобития филмов проект на Джеймс Манголд, „High Side“, с участието на Тимъти Шаламе.
Студиото ще търси и семейни предложения, подобни на „Нощ в музея“ или „Гуни“.
„Обичаме тези филми. Всички сме израснали с тези филми и не смятаме, че много хора ги правят“, каза Дейна Голдбърг, съпредседател на Paramount Pictures.
Дейвид Елисън каза, че целта му е да превърне Paramount в рай за най-талантливите режисьори и вижда нововъзникващи технологии като изкуствения интелект като инструмент за подобряване на разказването на истории.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.