Птичката отлита: Мъск и Якарино представиха новото лого на Twitter

Птичката отлита: Мъск и Якарино представиха новото лого на Twitter

Собственикът на Twitter Илон Мъск и изпълнителен директор на платформата Линда Якарино представиха новото лого на социалната мрежа - бял „X”на черен фон, което ще замени добре познатата птичка, предадоха Би Би Си и Ройтерс.

„X е тук!“, написа Якарино в социланата мрежа, докато Мъск замени снимката на профила си с новото лого и добави X.com в биографията си в Twitter.

Според информация в медиите той иска да създаде „супер приложение“, наречено „X“.

В неделя милиардерът каза, че иска да промени логото на Twitter, и написа в социалната мрежа: „И скоро ще се сбогуваме с марката Twitter и постепенно с всички птици“.

Мъск, който промени името на компанията, която стои зад Twitter, на X Corp, каза, че промяната е „трябвало да бъде извършена отдавна“.

Якарино написа в платформата, че ребрандирането е вълнуваща нова възможност.

„Twitter направи огромно впечатление и промени начина, по който общуваме. Сега X ще отиде по-далеч, трансформирайки глобалния "градски площад"“.

За някои хора в Азия суперприложенията, включително индийското PayTM и индонезийското GoJek, са жизненоважна част от ежедневието през последните няколко години.

Приложенията позволяват на потребителите да плащат за услуги чрез финансова система.

В Китай WeChat се превърна в едно от най-големите приложения в региона по отношение на гамата от услуги и броя на потребителите.  Миналата година беше изчислено, че приложението 1,29 милиарда потребители само в Китай.

На уебсайта на Twitter обаче все още се посочва, че логото със синята птица е „нашият най-разпознаваем актив“.

Фирмата временно смени логото през април с кучето от породата шиба ину на Dogecoin, което спомогна за повишаване на пазарната стойност на дигиталната монета.

По-късно Мъск беше обвинен в търговия с вътрешна информация от група инвеститори на Dogecoin, които заявиха, че е спечелил от увеличаването на стойността на Dogecoin.

Twitter понесе критики от потребители и търговци, когато по-рано този месец Мъск обяви, че ще има ограничение за това колко туитове на ден могат да четат различните потребителски акаунти.

Дневните лимити помогнаха за растежа на притежаваната от Meta конкурентна платформа Threads, която имаше отчете над 100 млрд. регистрации в рамките на пет дни от своя дебют.

Най-новият проблем пред Twitter е дело, в което се твърди, че фирмата дължи най-малко 500 милиона долара обезщетения на бивши служители. Откакто Мъск купи Twitter, компанията зад социалната мрежа е съкратила повече от половината си работна сила.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ