Собственикът на марката Ray-Ban става най-голям акционер в Nikon

Собственикът на марката Ray-Ban става най-голям акционер в Nikon

Японският производител на оптично и фотографско оборудване Nikon обяви, че френско-италианската компания EssilorLuxottica е увеличила дела си в Nikon от 9,6% на 10,8%, превръщайки се в най-големия акционер на японската компания. Освен това, европейската компания, която притежава марките Ray-Ban и Oakley, получи одобрение от японските регулатори да увеличи дела си в Nikon до 20%. След това съобщение акциите на японския производител се покачиха с 5%.

EssilorLuxottica създаде съвместно предприятие с Nikon за дистрибуция на едро на обективи още през 2000 г. Миналият октомври беше обявено, че европейската компания е придобила 5,1% от Nikon като дългосрочна инвестиция. Впоследствие EssilorLuxottica увеличи дела си в японската компания, декларирайки интерес към стратегическо партньорство с Nikon.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 6 до 12 октомври
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Пореден случай: Бившият директор на руското издателство "Правда" загина след падане от прозорец
На днешната дата, 6 октомври. Имен ден празнуват Тома, Томислав и Томислава
Мощен циклон навлиза в Гърция. У нас се чакат обилни валежи, особено по морето
Над 300 000 души са засегнати от кризата с боклука в столичните райони "Люлин" и "Красно село"