Собственикът на марката Ray-Ban става най-голям акционер в Nikon

Собственикът на марката Ray-Ban става най-голям акционер в Nikon

Японският производител на оптично и фотографско оборудване Nikon обяви, че френско-италианската компания EssilorLuxottica е увеличила дела си в Nikon от 9,6% на 10,8%, превръщайки се в най-големия акционер на японската компания. Освен това, европейската компания, която притежава марките Ray-Ban и Oakley, получи одобрение от японските регулатори да увеличи дела си в Nikon до 20%. След това съобщение акциите на японския производител се покачиха с 5%.

EssilorLuxottica създаде съвместно предприятие с Nikon за дистрибуция на едро на обективи още през 2000 г. Миналият октомври беше обявено, че европейската компания е придобила 5,1% от Nikon като дългосрочна инвестиция. Впоследствие EssilorLuxottica увеличи дела си в японската компания, декларирайки интерес към стратегическо партньорство с Nikon.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Китайският президент Си Дзинпин предлага създаване на глобален орган за регулиране на изкуствения интелект
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
На днешната дата, 2 ноември. Рождениците днес
Уолстрийт смята, че токенизацията ще промени световните пазари. Сега е ред на златото