Twitter намалява цените на рекламите, за да върне напуснали клиенти

Twitter намалява цените на рекламите, за да върне напуснали клиенти

X Corp. на Илон Мъск, която притежава социалната мрежа Twitter /в процес на преименуване на X/, ще намали цените на рекламите в платформата, за да привлече обратно оттеглили се рекламодатели, съобщава The Wall Street Journal. / WSJ/

Според изданието, компанията е започнала да предлага на марки от САЩ и Великобритания пускане на рекламни клипове на промоционална цена. X Corp. прави 50% отстъпка за всяка поръчка на такава реклама до 31 юли. „Нашата цел е да помогнем на нашите рекламодатели да достигнат до моменти на най-голяма активност на потребителите в Twitter, като например по време на Световното първенство по футбол за жени“, се казва в един от имейлите, които компанията е изпратила до притежателите на брандовете.

X Corp. също така предупреди брандовете, че официалните им страници ще загубят статуса си на „проверени“, ако компаниите не похарчат поне 1000 долара за реклама през последния месец или 6000 долара за шест месеца.

По-рано Мъск съобщи, че рекламните приходи на Twitter са намалели наполовина. Наскоро той назначи Линда Якарино, която преди това ръководеше рекламата в NBC Universal, за нов главен изпълнителен директор на компанията, в опит да спечели обратно рекламодателите.

На 7 октомври 2022 г. Мъск сключи сделка за 44 милиарда долара за закупуване на Twitter. Веднага след това той уволни редица членове на ръководството, включително главния изпълнителен директор Параг Агравал и финансовия директор Нед Сегал. Както следва от документите, публикувани в базата данни на Комисията по ценни книжа и борси на САЩ, Мъск също така разпусна борда на директорите и стана едноличен ръководител на компанията.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ