По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за платформата на социалната медия няма да съдържа реклами, написа в Twitter собственикът на компанията Илон Мъск, съобщи Reuters. Предпиемачът-милиардер също така заяви, че рекламите са „твърде чести в Twitter и твърде големи" и че през следващите седмици ще бъдат предприети стъпки за решаване на тези проблеми. От компанията не са дали коментар пред агенцията.

Twitter печели почти 90% от приходите си от продажба на цифрови реклами и Мъск неотдавна отдаде „огромния спад в приходите" на правозащитни организации, които са притиснали марките да спрат рекламите си в Twitter.

През декември Мъск обяви, че основната синя отметка на Twitter ще има наполовина по-малко реклами и че до 2023 г. ще предложи по-високо ценово ниво без реклами.

В петък Мъск даде показания по дело, заведено от инвеститори заради загуби, които според тях са били причинени от негови туитове за потенциално сваляне на Tesla Inc. от борсата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Сирия отново ще се внедри в световната икономика след 14 години като държава-парий
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16