По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за платформата на социалната медия няма да съдържа реклами, написа в Twitter собственикът на компанията Илон Мъск, съобщи Reuters. Предпиемачът-милиардер също така заяви, че рекламите са „твърде чести в Twitter и твърде големи" и че през следващите седмици ще бъдат предприети стъпки за решаване на тези проблеми. От компанията не са дали коментар пред агенцията.

Twitter печели почти 90% от приходите си от продажба на цифрови реклами и Мъск неотдавна отдаде „огромния спад в приходите" на правозащитни организации, които са притиснали марките да спрат рекламите си в Twitter.

През декември Мъск обяви, че основната синя отметка на Twitter ще има наполовина по-малко реклами и че до 2023 г. ще предложи по-високо ценово ниво без реклами.

В петък Мъск даде показания по дело, заведено от инвеститори заради загуби, които според тях са били причинени от негови туитове за потенциално сваляне на Tesla Inc. от борсата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Умният начин да спечелите клиентите на конкурентите си
На днешната дата, 30 септември. Рождениците днес
The Sun: Рекордните 262 души погрешно са освободени от британски затвори за година
Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Рапърът Снуп Дог ще бъде кореспондент на NBC на Олимпийските игри в Италия
Две трети от пълнолетните българи са с наднормено тегло или затлъстяване
От Атина до Истанбул за 4 часа: Високоскоростен влак ще свързва европейските столици