По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за Twitter няма да съдържа реклами

По-скъпият абонамент за платформата на социалната медия няма да съдържа реклами, написа в Twitter собственикът на компанията Илон Мъск, съобщи Reuters. Предпиемачът-милиардер също така заяви, че рекламите са „твърде чести в Twitter и твърде големи" и че през следващите седмици ще бъдат предприети стъпки за решаване на тези проблеми. От компанията не са дали коментар пред агенцията.

Twitter печели почти 90% от приходите си от продажба на цифрови реклами и Мъск неотдавна отдаде „огромния спад в приходите" на правозащитни организации, които са притиснали марките да спрат рекламите си в Twitter.

През декември Мъск обяви, че основната синя отметка на Twitter ще има наполовина по-малко реклами и че до 2023 г. ще предложи по-високо ценово ниво без реклами.

В петък Мъск даде показания по дело, заведено от инвеститори заради загуби, които според тях са били причинени от негови туитове за потенциално сваляне на Tesla Inc. от борсата. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Цитат на деня
"5-4-3-2-1" - един лесен метод, който ще ви избави от тревожност и паник атаки