Twitter става по-либерален към политическата реклама

Twitter става по-либерален към политическата реклама

Twitter Inc ще разшири видовете политически реклами, разрешени в платформите на социалните медии, съобщава Reuters. Очевидно това е промяна на курса, след тоталната забрана за политически реклами от 2019 г. Но сега компанията, собственост на Илон Мъск, се стреми да увеличи приходите. От компанията съобщиха също, че ще смекчат политиката си за „реклами, базирани на каузи“ в Съединените щати, а и занапред ще съгласува рекламната си политика „с тази на телевизията и другите медии“.

Twitter забрани политическите реклами през 2019 г., след като тя и други социални медийни компании като Facebook, бяха изправени пред широка критика за това, че позволяват дезинформация за изборите да се разпространява чрез тях. Също така бяха ограничени рекламите, свързани със социални каузи. „Вярваме, че обхватът на политическото послание трябва да се печели, а не да се купува“, написа след обявяване на решението Джак Дорси, тогавашният главен изпълнителен директор на Twitter.

Откакто Мъск пое Twitter в края на октомври, корпоративните рекламодатели се отдръпнаха в отговор на това, че главният изпълнителен директор на Tesla уволни хиляди служители, отмени постоянното отстраняване от достъп до социалната мрежа на бившия президент на САЩ Доналд Тръмп и въведе функция за платена проверка на акаунти. Това предизвика наплив на измамници, представящи се за публично регистрирани компании в Twitter.

Миналия месец Мъск защити своите мерки за дълбоко съкращаване на разходите и каза, че Twitter е изправен пред „отрицателен паричен приход“ от 3 милиарда долара за следващата година.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ