Zegna си взе шеф за Tom Ford Fashion от най-големия моден холдинг

Zegna си взе шеф за Tom Ford Fashion от най-големия моден холдинг

Компанията Ermenegildo Zegna Group назначи Лелио Гаваца на новосъздадената позиция главен изпълнителен директор на Tom Ford Fashion, съобщава WWD.

Лелио Гаваца има над 20 години опит в луксозната индустрия. От няколко години той работи в най-големия моден холдинг LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), където в момента е изпълнителен вицепрезидент продажби и търговия на дребно в бижутерийната компания Bvlgari. Преди това бизнесменът е заемал редица ключови ръководни позиции в други региони на компанията, включително позицията на управляващ директор в Китай и управляващ директор в Европа, Близкия изток и Африка. Бизнесменът ще е пряко подчинен на Гилдо Зеня, председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор на Zegna Group. Гаваца ще встъпи в длъжност след два месеца - на 18 септември. Новият главен изпълнителен директор ще отговаря за бизнес процесите на марката Tom Ford, от разработването на колекции до мърчандайзинг, производство и търговия на дребно и едро.

Estée Lauder купи Tom Ford миналата година от едноименния ѝ основател и съосновател Доменико де Соле за 2,8 млрд. долара, плюс дълговете. Американският конгломерат управлява линия за красота и притежава търговската марка Tom Ford, но продаде модния си бизнес, оценяван на около 175 млн. долара на групата Zegna. Споразумението включва 30-годишен лиценз на търговската марка Tom Ford за италианската група. Estée Lauder предоставя под лиценз бизнеса с очила на друга италианска компания Marcolin.

Главният изпълнителен директор на модната група Гилдо Зеня казва за FT, че иска да нареди бранда сред 10-те най-големи модни имена в света. „Целта е да разширим бизнеса с дамска мода и да засилим разпространението на Tom Ford извън САЩ, тоест в Европа и Азия“, казва той.  По-рано беше съобщено, че новият творчески директор на Том Ford ще представи първата колекция на Седмицата на модата в Милано. Групата Zegna има пазарна капитализация от 3,64 млрд. долара и е първата историческа италианска луксозна марка, която листна акциите си в Ню Йорк. През първото тримесечие на годината тя отчете ръст от 13,4% на приходите до 428,3 млн. евро, след като Китай вдигна ограниченията заради Covid.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Култовият екшън „Жега“ се завръща след 30 г. с вероятен състав Леонардо ди Каприо и Крисчън Бейл
Традиционният маркетинг се проваля. Ето как да спечелите вниманието на клиента
На днешната дата, 19 ноември. Рождениците днес
От JPMorgan предупреждават за възможна „корекция“ в оценките на свързаните с AI компании
Цитат на деня
Бивш министър на финансите на САЩ и шеф на Харвард се оттегля от публични позиции заради връзки с Епстийн
Легендарни близначки, партньорки на Фред Астер и Франк Синатра, се самоубиха в Германия
Британският вътрешен министър: Ситуацията с предоставянето на убежища на бежанци е извън контрол