Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Zegna си взе шеф за Tom Ford Fashion от най-големия моден холдинг
Компанията Ermenegildo Zegna Group назначи Лелио Гаваца на новосъздадената позиция главен изпълнителен директор на Tom Ford Fashion, съобщава WWD.
Лелио Гаваца има над 20 години опит в луксозната индустрия. От няколко години той работи в най-големия моден холдинг LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), където в момента е изпълнителен вицепрезидент продажби и търговия на дребно в бижутерийната компания Bvlgari. Преди това бизнесменът е заемал редица ключови ръководни позиции в други региони на компанията, включително позицията на управляващ директор в Китай и управляващ директор в Европа, Близкия изток и Африка. Бизнесменът ще е пряко подчинен на Гилдо Зеня, председател на борда на директорите и главен изпълнителен директор на Zegna Group. Гаваца ще встъпи в длъжност след два месеца - на 18 септември. Новият главен изпълнителен директор ще отговаря за бизнес процесите на марката Tom Ford, от разработването на колекции до мърчандайзинг, производство и търговия на дребно и едро.
Estée Lauder купи Tom Ford миналата година от едноименния ѝ основател и съосновател Доменико де Соле за 2,8 млрд. долара, плюс дълговете. Американският конгломерат управлява линия за красота и притежава търговската марка Tom Ford, но продаде модния си бизнес, оценяван на около 175 млн. долара на групата Zegna. Споразумението включва 30-годишен лиценз на търговската марка Tom Ford за италианската група. Estée Lauder предоставя под лиценз бизнеса с очила на друга италианска компания Marcolin.
Главният изпълнителен директор на модната група Гилдо Зеня казва за FT, че иска да нареди бранда сред 10-те най-големи модни имена в света. „Целта е да разширим бизнеса с дамска мода и да засилим разпространението на Tom Ford извън САЩ, тоест в Европа и Азия“, казва той. По-рано беше съобщено, че новият творчески директор на Том Ford ще представи първата колекция на Седмицата на модата в Милано. Групата Zegna има пазарна капитализация от 3,64 млрд. долара и е първата историческа италианска луксозна марка, която листна акциите си в Ню Йорк. През първото тримесечие на годината тя отчете ръст от 13,4% на приходите до 428,3 млн. евро, след като Китай вдигна ограниченията заради Covid.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.