Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Zara се извини за рекламна кампания със снимки, наподобяващи войната в Газа
Испанската модна марка Zara излезе с официално извинение за "получилото се недоразумение" относно рекламна кампания, критикувана за използването на снимки, наподобяващи изображения от войната в Газа. Компанията изтегли останалите снимки след дни на негативна реакция в социалните медии и оплаквания до рекламния надзор на Обединеното кралство, съобщи BBC.
Едно изображение показва модел, който държи манекен, увит в бяла пластмаса. Zara каза, че някои клиенти са видели "нещо далеч от това, което е било предвидено, когато са били създадени".
Компанията каза, че кампанията, рекламираща линията Atelier на Zara, е "замислена през юли и заснета през септември".
На 7 октомври Хамас започна атака срещу Израел, убивайки 1200 души. Израел предприе ответни атаки срещу Газа, които според управляваното от "Хамас" здравно министерство на територията са убили около 18 200 души.
Кампанията на Zara - наречена "The Jacket" - съдържа серия от изображения, в които моделът е изобразен на фона на напукани камъни, повредени статуи и счупен гипсокартон.
Някои в социалните медии предположиха, че са подобни на изображения, излизащи от Газа.
Но Zara каза, че кампанията представя "поредица от изображения на незавършени скулптури в студио на скулптор и е създадена с единствената цел да покаже изработени облекла в артистичен контекст".
В изявление, публикувано дни след възникването на спора, Zara заявява: „За съжаление, някои клиенти се почувстваха обидени от тези изображения, които вече бяха премахнати, и видяха в тях нещо далеч от това, което е било замислено, когато са били създадени.
"Zara съжалява за това недоразумение и ние потвърждаваме дълбокото си уважение към всички.", посочват от компанията
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.