Maxima Grupė с нов изпълнителен директор

Maxima Grupė с нов изпълнителен директор

Алвидас Шустикас е новият генерален директор на Maxima Grupė, която управлява ритейл веригата Maxima в Литва и ритейл вериги в Латвия, Естония, Полша и България. Той ще замести настоящия генерален директор на Maxima Grupė Неринга Янавичиуте, която напуска групата, съобщиха от компанията. Промените се отнасят само за холдинговата компания, а компаниите на локално ниво продължават работата си по същия начин.

През последните четири години Алвидас Шустикас е ръководил компанията Azeri Retail, основана от австралийския инвестиционен фонд Emsa Capital, който управлява ритейл веригата Fresco в Азербайджан. Преди това в продължение на осем години е заемал различни ръководни позиции в ритейл веригата RIMI Литва и още две години – в търговското предприятие Ekovalda.

Шустикас е завършил Бизнес мениджмънт във Вилнюския технически университет „Гедиминас“ и е бил стажант в Ahold Retail Academy в Холандия.

Maxima Grupė е холдингова компания, основана през 2007 г., която контролира магазини за търговия на дребно в Литва, Латвия, Естония, Полша и България. Притежава 528 магазина от веригите Maxima X, Maxima XX, Maxima XXX, Aldik и T-Market. В Групата работят над 31 000 служители.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
„Европа срещу Китай“: Автомобилното изложение в Мюнхен e следващото бойно поле в борбата за пазарен дял