Нов ръководител на учебния център на Британски съвет в България

Нов ръководител на учебния център на Британски съвет в България

Кристофър Холмс е новият ръководител на учебния център на Британски съвет в България. Той има богат опит в обучението по английски език – през последните 16 години е работил в държави на 3 континента като учител, старши учител, директор по учебната дейност и обучаващ преподаватели по английски за професионалните квалификации CELTA и DELTA. Приема с ентусиазъм предизвикателствата на новата си позиция в учебния център в София, но признава,  че едно от най-големите му предизвикателства тепърва предстои – със съпругата му Наташа очакват първото си дете.

Роден е в Съсекс в Обединеното кралство и завършва Финанси и счетоводство в Лондон. Заради желанието си да пътува и да се среща с хора от различни култури избира преподавателската кариера, която го отвежда първо в Япония, а след това в Австралия, където придобива професионалната квалификация CELTA (Certificate in Teaching English to Speakers of Other Languages). Притежава и DELTA диплома (Diploma in Teaching English to Speakers of Other Languages), а кариерата си в управлението на училища по английски език започва в Тайланд, където създава един от най-успешните в света центрове за обучение на учители. Интересът му към повишаването на професионалните квалификации на преподаватели го отвежда в унгарската столица Будапеща, където развива уменията си работейки с едни от най-добрите специалисти в тази област.

Крис вярва в значението на позитивните отношения между хората, честността и равните възможности, и често проявява интерес към тези въпроси в областта на чуждоезиковото обучение, където тези ценности понякога са застрашени – като например случаите на дискриминация при наемането на учители. Освен от преподаване се интересува от четене, музика и създаване на нови приятелства.

Предишният ръководител на Учебния център на Британски съвет в България Питър Аштън приключи 3-годишния си мандат и в момента работи за Кеймбридж в Обединеното кралство.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ