Клиенти разкритикуваха Cyberbeer на Илон Мъск заради ужасно качество

Клиенти разкритикуваха Cyberbeer на Илон Мъск заради ужасно качество

Бирата Tesla Cyberbeer, която  Илон Мъск пусна на пазара като част от кампанията за популяризиране на електрическия пикап Tesla Cybertruck, не е била по вкуса на клиентите. Продуктът, който струва 150 долара за комплект от две бутилки и две чаши, беше критикуван за ужасното качество и пестенето на пари от бутилката, пише Business Insider.

Сред оплакванията е честото споменаване на ръжда по капачките, а мненията за напитката варират от "некачествено" до "отвратително". Единственото нещо, към което клиентите не са имали оплаквания, е опаковката на продукта.

Tesla не отговори на въпроса колко бройки от продукта са били продадени от октомври насам, но на уебсайта е посочено, че той вече не е наличен за закупуване. Преди да започнат продажбите, продуктът е описан като лагер бира с два сорта хмел, нотки на билки, подправки, чай и цитруси.

Предишната бира от Илон Мъск, наречена GigaBier, която също се продаваше в опаковка, препращаща към Cybertruck, беше посрещната с възторг от клиентите. Преди това Tesla два пъти е продавала партиди текила в опаковки с формата на мълния.

Преди месец Мъск съобщи, че доставките на киберпикапа ще започнат на 30 ноември. В същото време той помоли да се смекчат очакванията за продажбите на модела, тъй като компанията няма да може да увеличи бързо производството. Засега Tesla има капацитет да произвежда повече от 125 000 Cybertruck годишно, въпреки че броят на предварителните поръчки вече надхвърли един милион.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Над 2000 пощенски станции ще обменят левове в евро безплатно след влизането ни в еврозоната
Концертът на Лейди Гага влезе в Книгата на рекордите на Гинес за посещаемост, изпревари Мадона
Европейската комисия глобява доставчици на храни заради картел
Времето: Слънчево, но следобед над планинските и източните райони ще се заоблачи
Започва националното външно оценяване за четвъртокласниците
На днешната дата, 3 юни. Рождениците днес
Как компаниите за е-търговия използват уеб данни, за да разбират по-добре клиентите си
Рейвън - шимпанзето, което се превърна в един от най-успешните инвеститори на Уолстрийт