Louis Vuitton съди Warner Bros заради фалшива чанта
Модната къща Louis Vuitton съди продуцентската компания Warner Bros за сцена от „Последният ергенски запой“ 2, в която твърди, че е снимана фалшива чанта на дизайнерската къща, предава mydaily.com. В иска заведен пред федерален съд в Ню Йорк, модната марка обвинява Warner Bros, че показва пътническите чанти на компанията Diophy и създава впечатление, че тези чанти са истински пътнически аксесоари на Louis Vuitton.
Елитната марка се стреми да предотврати разпространение на копия на филма, който съдържа сцената, която според модната къща въвежда в заблуждение зрителите. Запитване към киностудиото относно сцената е било напревено още през юни, въпреки това оттам са пуснали филма без да променят сцената.
Отдолу може да видите част от въпросната сцена.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Има ли заговор за свалянето на британския премиер Киър Стармър?
Политика |Военноморските сили на САЩ струпаха в Карибския регион 11 военни корба срещу наротрафика
Свят |„Булгаргаз“ предлага намаление на цената на природния газ с близо 1 на сто за декември
България |Финансовият сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |Инвеститорът Майкъл Бъри обвини AI хиперскейлърите в изкуствено надуване на печалбите
Свят |Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Мениджър на годината 2025 |Специалистът Моуриньо остави 747 000 евро сметка за хотел при напускането на „Фенербахче“
Спорт |Борисов: Имаме име за особен управител в "Лукойл", чакаме Радев да се произнесе
България |За първи път: Съд в Гърция наложи 1,7 млн. евро глоба за жестокост към животни
Свят |Германия ще предостави допълнителни 40 млн. евро зимна помощ на Украйна
Свят |Международен екип от учени откри на границата между Албания и Гърция най-голямата паяжина в света
Наука и Здраве |Има ли връзка между успеха и щастието?
Техники за успех |Енергийният министър: България има бензин за половин година и дизел за четири месеца
Енергетика |ADVERTORIAL
Започва дарителската кампания на програмата „Избери, за да помогнеш“ на ОББ
Университетът на професионалния живот: Как Нестле изгражда култура, в която растежът е ежедневие
Коментари
Няма въведени кометари.