Мъск продава парфюм „Изгоряла коса"

Мъск продава парфюм „Изгоряла коса

Мъск продава парфюм „Изгоряла коса"

Милиардерът Илон Мъск отново се възползва от способността си да пуска на пазара странни продукти, които светкавично се изкупуват, предава Ройтерс.

Този път става въпрос за парфюм, наречен Burnt Hair, което на български означава изгоряла коса. Милиардерът твърди, че в рамките на няколко часа са били продадени 10 хил. бройки от продукта, които са му спечелили 1 млн. долара.

„С име като моето навлизането в бизнеса с парфюми беше неизбежно. Защо изобщо се борех с това толкова дълго време?“, написа Мъск в Twitter, където сега се самоопределя като продавач на парфюми.

„Същността на отвратителното желание“ е описанието на уебсайта на най-новия продукт на Милиардера, който струва 100 долара за шишенце и ще започне да се доставя през първото тримесечие на 2023 г.

Предишните необичайни предложения на Мъск включваха текила с марката Tesla, пусната на пазара през 2020 г., както и чифт „къси шорти“, с които милиардера отбеляза победа над инвеститорите, които заложиха срещу Tesla, която вече е най-ценната автомобилна компания в света.

Неговата фирма за копаене на тунели Boring Company, оценена последно на на 5,7 милиарда долара, продаде огнехвъргачки за по 500 долара в началото на 2018 г., като по този начин събра общо 10 млн. долара. Мъск също така продаде 50 хил. шапки на Boring Company.

През годините амбициите на Мъск варират от колонизиране на Марс до създаване на нова устойчива енергийна икономика, като тези му начинания доведоха до развитието на Telsa, ракетната компания SpaceX и редица други по-малки фирми.

Миналата седмица милиардерът предложи да продължи с първоначалната си оферта от 44 млрд. долара за придобиване на социалната мрежа Twitter, призовавайки за прекратяване на съдебното дело между двете страни, което можеше да го принуди да купи компанията, дори и да не го искаше.

Ако сделката е успешна, Мъск ще поеме управлението начело една от най-влиятелните медийни платформи и ще сложи край на месеците на съдебни спорове, които навредиха на марката на Twitter и подхраниха репутацията му за хаотично поведение.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ