Seat пуска онлайн състезание жените или мъжете са по-добри шофьори
Автомобилната марка Seat, собственост на Volkswagen, инвестира в интернет реалити игра, пише marketingmagazine.co.uk.
Играта ще изправи жените срещу мъжете, за да се види от кой пол са по-добрите шофьори. Тя се казва Seat Sex Drive и цели да провокира представителите на двата пола във Великобритания на възраст между 18 и 44 г. Идея е да популяризира марката Seat и да създаде чувство на обвързаност към нея в таргетираните зрители и участници.
От Seat ще привлекат 300 британски шофьори, които ще участват в реалити сериите чрез Facebook или чрез сайта на Club Seat. В големия финал на състезанието ше участват четирима мъже и четири жени. Краят на шоуто ще се излъчи онлайн в седем серии. Водещи ще бъдат телевизионната звезда Джак Озбърн и Ема Уилис, водеща на британския Big Brother, която ще представя отборът на жените.
Рекламното интернет шоу ще бъде разработено от агенцията AnalogFolk. Медийното му планиране и закупуване са поверени на MediaCom.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.