YouTube раздаде първите си музикални награди
Видеопорталът YouTube връчи първите музикални награди в историята си. Церемонията беше излъчена в интернет снощи на живо, с изпълнения от различни краища на света. Голямата звезда в нея беше рапърът Еминем, който бе обявен за изпълнител на годината.
Повечето наградени певци и групи бяха по-малко известни спрямо най-големите имена в чартовете с хитове, и се изявиха в светлинно шоу, пълно със специални номера, посочва Yahoo! News. Организацията беше белязана от хаос и гафове, с които вероятно наградите ще се запомнят. Начало на церемонията даде инди рок групата Arcade Fire, която изпълни на живо новата си песен "Afterlife" съвместно с хор млади момичета в Pier 36 – концертна зала в Ню Йорк.
Последва Лейди Гага, чийто външен вид бе лишен от типичната за нея изрусена коса и обилното количество грим. Певицата излезе на сцената с бейзболна шапка на главата си, на която пишеше "Dope" (дрога – англ.ез.). Тя изпълни за първи път нова песен с меланхоличен тон, докато свиреше на пиано.
Наградата за пробив взеха Macklemore & Ryan Lewis, чието видео, заснето с бюджет от 5000 долара и поставено в YouTube, има огромен успех.
Водещи бяха актьорът Джейсън Шварцман и музикантът-комедиант Реджи Уотс, които заложиха на множество импровизации - и успешн, и не дотам несполучливи. Криейтив директор на шоуто бе Спайк Джонс, който коментира преди събитието, че е искал да отрази експерименталния произход на сайта за споделяне на видеоклипове.
Въпреки че някои световноизвестни имена в поп музиката като Майли Сайръс, Сай, Лейди Гага и Джъстин Бийбър бяха номинирани за най-добро музикално видео, наградата отнесе корейската поп сензация Girls' Generation за песента й "I Got a Boy."
90-минутната програма раздели интернет аудиторията. Потребители на Twitter се оплакаха от цензура, след като шоуто прекъсвало излъчването си на живо няколко пъти. Имаше няколко прекъсвания на видео стрийма, неработещи микрофони, неловка операторска работа и забавяния между различните изпълнения.
Стартиращите музикални награди на YouTube се присъединяват към множество събития с раздаване на призове в американската музикална индустрия, например наградите „Грами“, наградите на музикална телевизия MTV, Американските музикални награди. Събитието бе учредено в момент, в който аудиторията все повече се ориентира към интернет и излъчваните онлайн програми, загърбвайки телевизията.
Наблюдаващите на живо интернет потребители снощи бяха 170 000. Най-голям пик на аудиторията бе достигнат по време на изпълнението на Лейди Гага, когато се включиха да я гледат 220 000 души.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.