YouTube се променя към по-лесно търсене на забавления

YouTube се променя към по-лесно търсене на забавления

Видеопорталът YouTube ще усъвършенства търсенето и откриването на конкретно съдържание в него. Целта е в крайна сметка потребителите да остават в сайта по-дълго, съобщава BBC.

От YouTube са установили, че обикновено търсачките учат потребителите да изпишат специфична дума или словосъчетание, като след това очакват появата на детайлни резултати. Но когато хората влязат в YouTube, те най-често тъсят забавление. И често им е трудно да разберат какво точно искат.

Сега сайтът ще въведе ново подразделение по теми, за да превърне често срещани твърде общо звучащи заявки като „забавни видеоклипове” („funny videos”) в смислени резултати. Естествено, всичто това ще бъде облечено в избяло нов нов дизайн.

„Хората не знаят какво да търсят, защото не знаят какво има”, обяснява Палаш Нанди, инженер търсене и откриване в YouTube.

От компанията се надяват, че промените ще привлекат внимание към някои интересни, но малко познати видеоклипове. Съдържанието в сайта е невъобразимо по количество. YouTube се обогатява ежедневно, като голяма част от видеопотока остава непознат.

Една от най-големите трудности пред тези, които се грижат за търсенето в сайта, се състои в това, че регистрираните, които качват съдържание, често изписват неточни ключови думи. Проблем е също, че посетителите, които търсят, пишат неочаквани и грешни думи за търсене.

Специалистите смятат, че ще са свършили работата си най-добре, ако накарат потребителите да посещават сайта, без предварително да знаят какво искат. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващо прост метод за разрешаване на конфликти на работното място
Премиерът: Неприемливо е Радев да чертае политическия си проект в електорална надпревара с "Възраждане"
Наталия Киселова: Въпросът за референдума за еврото е спорен
Устойчивост vs. икономика vs. енергия. Кой кого командва?
Макрон, Мерц, Стармър и Туск отидоха в Киев, за да покажат "непоколебима" подкрепа за Украйна
Завладяващият брандов наратив, който резонира със скептичните потребители
Туризмът е напът да донесе рекордните 135 милиарда долара в турската икономика през 2025 г.
Радев: По-важно от напрежението в Европа, е напрежението в България