Виц: Made in BG
Маркетинг
Обновена 05:08ч., 28.07.2011
Ръководството на завода за компютри в Правец решило да направи тест на различни чуждестранни компютри и да ги сравни с родното производство.
Експериментът бил планиран така: Умните машини ще бъдат сравнени, като на всеки отделен компютър се зададе въпроса „Защо няма обяд?“
Резултатите от експеримента гласяли:
- Японският компютър отговорил „Какво означава „защо“?“
- Американският отговорил „Какво значи „няма“?“
- Полският изписал „Какво е „обяд“?“
- Българският: „Кой пита?“
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Слабото търсене понижава приходите и печалбата на най-голямата химическа компания в света
Компании |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Нов революционен метод може да доведе до по-ранно откриване на болестта на Алцхаймер
Наука и Здраве |Скенери хвърлят светлина върху промените в мозъка, когато се унасяме от умора
Любопитно |На днешната дата, 30 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Времето: Жълт код за обилни валежи с гръмотевици в 6 области в страната
България |Осем съвета за оптимизиране на вашия професионален профил в Instagram
Маркетинг |Европейските фондови борси регистрират предимно повишения*
Финанси |Катар дебне феновете на Световното с "шпионски" програми на смартфоните
Технологии |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.