Дрескод в стила на Goldman Sachs

Дрескод в стила на Goldman Sachs

След като написаха съвети за оцеляване по време на стажа в Goldman Sachs, авторите зад псевдонима GSElevator* разказват за неписания дрескод във финансовия гигант.

Те посочват, че за да се впишеш в работната атмосфера на банката или на Уолстрийт и да си в унисон с външния вид на колегите, ако си мъж, обувките ти не бива да бъдат квадратни отпред, спортни или от няколко парчета кожа, като тези на снимката тук.

Забранява се носенето на розови чорапи, смятано за твърде женствено, въпреки че мнозина сред британските банкери имат такива. Calvin Klein или Giorgio Armani всяка година предлагат чисто черни мъжки чорапи над кокалчето, чиито модел никога не се променя със сезона и през годините, посочват авторите. "И също както Майкъл Джордън настоява за нов чифт обувки за всяка игра, поддържайте чорапите си свежи. Купувайте по 20 идентични чифта на всеки шест месеца", съветват те. Липсата на чорапи се смята за "отвратителна" и нарушаваща всички корпоративни правила на обличане, особено на банките.

Панталоните не бива да бъдат с маншети и ръбове, допълват авторите. Ако шивачът е достатъчно добър, няма да има нужда от колан, тиранти и други подобни допълнителни елементи. Коланите с големи катарами и емблеми като буквата "G" за Gucci се смятат за непоправим кич, който може да изиграе лоша шега на начинаещите в света на финансовия бизнес.

Известната синя риза с бяла якичка се счита за приемлива, ако синият цвят не е твърде дълбок и не е съпроводен с твърде ярка вратовръзка. Предпочитат се също ризи в бебешко синьо, светло розово и лавандулов цвят, без вратовръзка. Не се препоръчват дрехите с монограми, както и джобовете върху ризите или копчетата на яките. Ризата трябва да е добре изгладена. Френските ръкави са допустими.

По отношение на вратовръзките, възелът трябва да е уиндзорски, с перфектно симетричен триъгълник. Хубавото сако днес е с две копчета, не с три, и с назъбен ревер. За спортно-елегантно облекло в бизнеса се смята пуловерът върху риза в цвят, който не е бял.

Задължителен аксесоар е часовникът.

*Името идва от мотото „things heard in the Goldman Sachs elevators do not stay in the Goldman Sachs elevators“ или „чутото в асансьорите на Goldman Sachs не остава в асансьорите на Goldman Sachs"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ