Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Носи се слух, че който работи в рекламата, не е съвсем нормален. Или поне така твърдят самите рекламисти от портала AdWeek. И представят нагледно доказателство. В инфографиката, съставена от агенция „Хийт” от Сан Франциско, САЩ, всеки може да види докъде е стигнала наркотичната зависимост на рекламистите от мрежата. Сравнението е между тях и „нормалните” хора – какъв процент имат профил във Фейсбук, колцина смятат, че компаниите трябва да общуват с клиентите си чрез социалните мрежи, кой гледа марките на стената си във Фейсбук, кой използва Туитър, за да следи любимите си брандове и кой празнува празниците в... офиса? Картинката не е красива, освен ако не намирате отразената светлина на екрана върху лицето си за привлекателна.

Вижте инфографиката тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Премиерът с призив: Да няма стихийна паническа обмяна на левове в евро!
Производителят на чипове Nvidia може скоро да стане най-скъпата компания в историята