Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Носи се слух, че който работи в рекламата, не е съвсем нормален. Или поне така твърдят самите рекламисти от портала AdWeek. И представят нагледно доказателство. В инфографиката, съставена от агенция „Хийт” от Сан Франциско, САЩ, всеки може да види докъде е стигнала наркотичната зависимост на рекламистите от мрежата. Сравнението е между тях и „нормалните” хора – какъв процент имат профил във Фейсбук, колцина смятат, че компаниите трябва да общуват с клиентите си чрез социалните мрежи, кой гледа марките на стената си във Фейсбук, кой използва Туитър, за да следи любимите си брандове и кой празнува празниците в... офиса? Картинката не е красива, освен ако не намирате отразената светлина на екрана върху лицето си за привлекателна.

Вижте инфографиката тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България отчита най-силен годишен ръст на производствените цени в ЕС
Канада изгуби дирите на повече от 47 000 чуждестранни студенти в местни унверситети
Индия има първи актьор милиардер, равен по богатство с Шварценегер, Риана и Тейлър Суифт
Израел започва прилагането на плана на Тръмп за Газа след реакцията на „Хамас“
Неизвестно за известните: Счетоводител спасява от фалит бъдеща голяма комуникационна компания
В очакване на присъда: Рапърът Пъф Деди иска да прави платформа с AI със съкилийника си китайски бизнесмен
ЕК ни удържа 200 млн. евро по Плана за възстановяване заради КПК, имаме 6 месеца да разрешим казуса
Времето: Студено, облачно и дъждовно