Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет
Носи се слух, че който работи в рекламата, не е съвсем нормален. Или поне така твърдят самите рекламисти от портала AdWeek. И представят нагледно доказателство. В инфографиката, съставена от агенция „Хийт” от Сан Франциско, САЩ, всеки може да види докъде е стигнала наркотичната зависимост на рекламистите от мрежата. Сравнението е между тях и „нормалните” хора – какъв процент имат профил във Фейсбук, колцина смятат, че компаниите трябва да общуват с клиентите си чрез социалните мрежи, кой гледа марките на стената си във Фейсбук, кой използва Туитър, за да следи любимите си брандове и кой празнува празниците в... офиса? Картинката не е красива, освен ако не намирате отразената светлина на екрана върху лицето си за привлекателна.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.