Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Рекламистите са наркотично пристрастени към интернет

Носи се слух, че който работи в рекламата, не е съвсем нормален. Или поне така твърдят самите рекламисти от портала AdWeek. И представят нагледно доказателство. В инфографиката, съставена от агенция „Хийт” от Сан Франциско, САЩ, всеки може да види докъде е стигнала наркотичната зависимост на рекламистите от мрежата. Сравнението е между тях и „нормалните” хора – какъв процент имат профил във Фейсбук, колцина смятат, че компаниите трябва да общуват с клиентите си чрез социалните мрежи, кой гледа марките на стената си във Фейсбук, кой използва Туитър, за да следи любимите си брандове и кой празнува празниците в... офиса? Картинката не е красива, освен ако не намирате отразената светлина на екрана върху лицето си за привлекателна.

Вижте инфографиката тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Желязков: В атаките срещу приемането на еврото имаме данни за руско участие
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Неработещи климатици и работа навън са най-честите сигнали за опасни условия на труд в жегата към Инспекцията по труда
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий