Най-големите лого гафове - 3

Най-големите лого гафове - 3

Логото е лицето на марката. За да привлече хората това лице е добре да бъде приветливо, симпатично ... а може би не толкова по общоприетите стандарти, ако таргет групата предполага това.

Важното е то да говори на аудиторията, към която е насочено. Ако не се внимава, обаче дизайнерът може да се подхлъзне в някоя нежелана посока. Така че внимавайте, когато създавате логото за своята марка, за да не стане така, че хората да си казват “ами, ако не друго, то поне е запомнящо се”. Но това ли е наистина посланието, което искате да оставите?

CatWear – дамско облекло за независими жени

 

 

 

 

 

 

 

Аптека Kudawara

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kidsexchange – програма за обмен на деца

 

 

 

 

 

Лого на Олимпийските игри в Лондон 2012


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дизайнът на логото е на Уолф Олинс и струва забележителната сума от 400 000 британски паунда. Логото, обаче, бе посрещнато със смесени чувства, ако може така да се каже.

Бои Sherwin Williams


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Очевидно компанията не придава голяма значимост на опазването на околната среда.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп