Най-големите лого гафове - 3
Логото е лицето на марката. За да привлече хората това лице е добре да бъде приветливо, симпатично ... а може би не толкова по общоприетите стандарти, ако таргет групата предполага това.
Важното е то да говори на аудиторията, към която е насочено. Ако не се внимава, обаче дизайнерът може да се подхлъзне в някоя нежелана посока. Така че внимавайте, когато създавате логото за своята марка, за да не стане така, че хората да си казват “ами, ако не друго, то поне е запомнящо се”. Но това ли е наистина посланието, което искате да оставите?
CatWear – дамско облекло за независими жени
Аптека Kudawara
Kidsexchange – програма за обмен на деца
Лого на Олимпийските игри в Лондон 2012
Дизайнът на логото е на Уолф Олинс и струва забележителната сума от 400 000 британски паунда. Логото, обаче, бе посрещнато със смесени чувства, ако може така да се каже.
Бои Sherwin Williams
Очевидно компанията не придава голяма значимост на опазването на околната среда.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.