Ринго Стар влиза в Залата на славата

Бившият барабанист на легендарната група Бийтълс Ринго Стар влезе в Залата на славата на рокендрола в Кливланд, съобщиха представители на организационния й комитет.
Церемонията, по време на която Ринго Стар, рок музикантът Лу Рийд, соул певецът Бил Уидърс, пънк групата Грийн дей и редица други изпълнители официално влизат в елитната рокендрол общност, ще се проведе в Кливланд на 18 април 2015 година.
Според правилата, за да влезе в Залата на славата, от първия запис на музиканта или групата трябва да са минали най-малко 25 години.
За пръв път организационният комитет на Залата на славата е заседавал през 1986 г. Тогава са приети едновременно 10 музиканти, сред които Чък Бери, Джеймс Браун,Рей Чарлз, Бъди Холи и Елвис Пресли.
По-късно в клуба на световните музиканти влизат Бийтълс, Боб Дилън, Би Би Кинг, Ролинг Стоунс.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Учени от БАН разработиха иновативен метод за проследяване на хромозомите
Наука и Здраве |Си Дзинпин: Протекционизмът няма да доведе доникъде
Икономика |ДПС-ДПС ще преразгледа участието си в управлението
Политика |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14-и до 20-и април
Хороскоп |Уникални снимки на животни, уловени в точния момент
Свят | Advertorial |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |На днешната дата, 14 април. Рождениците днес
На днешната дата |Мързелът има нужда от нова дефиниция
Свят |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Как да изградим смислени връзки в ерата на дигиталните мрежи?
Маркетинг |Тръмп обеща скоро да наложи мита върху вносните чипове
Икономика |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.