Търси се нова дефиниция за пиара във века на социалните медии
 
                      Глобалната гилдия на хората, занимаващи се с връзки с обществеността наскоро реши, че може би е време за нова инициатива. Най-голямата организация в този бранш, The Public Relations Society of America, е в процес на разработване на ново, по-добро и модерно определение на понятието „връзки с обществеността“. Кампанията има за цел да събере различни мнения и предложения от професионалисти, преподаватели, студенти и най-вече от аудиторията.
Името на кампанията е Public Relations Defined, което се допълва с логото прокламиращо целта й: „Модерна дефиниция за новата ера на връзките с обществеността.“ Усилията, които се полагат в подкрепа на инициативата са следствие от дълбоки промени в обществените отношения, откакто за последен път организацията актуализира своята дефиниция през 1982 г.
Опитите да се напишат нови определения през 2003 г. и 2007 г. не дават голям резултат. Затова и до ден днешен формулировката остава същата: „Връзките с обществеността помагат на организацията и нейната аудитория да се адаптират взаимно една към друга.“
Може би най-значимите промени настъпиха в последните години когато Интернет и социалните медии като блоговете, Facebook и Twitter трансформираха отношенията между членовете на обществото и общуването с тях. Този процес се развиваше в продължение на десетилетия, но само в една посока – отгоре надолу, обикновено като монолог. Докато сега има две посоки, които го превръщат в разговор.
Търсенето на нова дефиниция следва няколко притеснения относно индустрията, тъй като новите медии дават шанс на потребителите да научат повече за недоразуменията извършени в името на това да се повлияе на техните виждания относно това какво купуват и в какво вярват.
Кампанията стартира на 30 септември в Ню Йорк на среща на представители на организацията и още 10 други, сред които Института за връзки с обществеността, Международната асоциация на бизнес говорителите и Нациолната асоциация на чернокожите пиар специалисти.
Стюарт Елиът в блога на "Ню Йорк Таймс"
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.